علی‌مراد کرمی روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: برای این دسته از دانش‌آموزان درس نامه فصل‌های باقی‌مانده به‌صورت جزوه و خلاصه چاپ شده و به وسیله راهبران آموزشی به‌دست آن‌ها می‌رسد.

وی درخصوص شبکه اجتماعی دانش‌آموزان (شاد ) اضافه کرد: امید می‌رود با تکمیل زیرساخت اینترنتی آموزشی برای سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ همه دانش‌آموزان از عدالت آموزشی بهره‌مند شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت: مراحل سه گانه ثبت نام در شبکه اجتماعی دانش‌آموزی (شاد) در حال انجام است و از این پس تحصیل مجازی دانش‌آموزان در این فضا انجام می‌شود.

کرمی یادآورشد: پس از همه‌گیری کرونا و تعطیلی کلاس‌های درس حضوری، آموزش‌وپرورش با شعار آموزش تعطیل نیست روش آموزش را تغییر داد و معلمان در فضای مجازی تدریس‌ خود را انجام دادند.

وی اظهار کرد: چون نیاز به توسعه آموزش بود وزارت آموزش‌ و پرورش شبکه اجتماعی دانش‌آموزی (شاد) را راه‌اندازی کرد که باید در سه گام مدیران، معلمان و دانش‌آموزان در آن ثبت‌نام کنند.

کرمی ادامه داد: از شنبه ۲۳ فروردین گام نخست با ثبت‌نام مدیران مدرسه‌های ابتدایی آغاز و تکمیل شد و اکنون در گام دوم نیز معلمان در حال کلاس‌بندی هستند پس از آن و به احتمال زیاد در هفته بعد گام سوم با ثبت‌نام دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی  با تاکید براینکه باید از ظرفیت فضای مجازی به‌عنوان مکمل آموزش بهره برد گفت: به‌دلیل امکان وجود این ویروس تا پایان سال و نیاز به برنامه‌ریزی برای سال تحصیلی جدید، به احتمال بالا کلاس‌های سال جاری را تا همین‌جا خاتمه بدهیم اما برای سال جدید که به احتمال زیاد از شهریور آغاز شود باید از برنامه شاد استفاده بهتری شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ما از مدیران و معلمان می‌خواهیم کار با برنامه شبکه اجتماعی دانش‌آموزی (شاد)  را ادامه دهند تا به‌عنوان مکمل آموزشی از آن استفاده شود.

وی یادآورشد: استان بوشهر در گام نخست اجرای شبکه اجتماعی دانش‌آموزی (شاد) در کشور پیشتاز بوده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر گفت:  تمهیداتی اندیشیده شده تا درکنار اینترنت رایگان معلمان، برای کمک به خانواده‌های دانش‌آموزان نیز اینترنت رایگان و یا نیم‌بها در نظر گرفته شود تا خانواده‌ها متحمل هزینه‌های سنگین نشوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.