دکتر « ابراهیم شکیبا» روز یکشنبه به ایرنا افزود: از مجموع آزمایش های اخذ شده از مراجعه کنندگان به مراکز تشخیص و درمان بیماران کرونا در استان در نهایت نتیجه آزمایش ۹۵۸ نفر مثبت شد که همه این افراد تحت مراقبت و درمان قرار گرفته‌اند.

وی اظهارداشت: مراکز منتخب تشخیص و درمان بیماران سرپایی کووید۱۹ از اواسط اسفند ۹۸، با اختصاص فضای مستقل، تامین تجهیزات و استقرار تیم سلامت، نقش مهمی در تشخیص و درمان مراجعین مشکوک به بیماری کرونا ایفا نموده اند.

او به ساعات کاری این مراکز نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط جدید، ساعت کار این مراکز از ساعت هشت صبح تا ۱۰ شب است.

وی تصریح کرد؛ شهروندان در همه شهرستان‌های استان می توانند به این واحدها مراجعه و پس از معاینه توسط پزشک مرکز، سایر اقدامات تشخیصی و درمانی برای آنان به عمل آید.

به گفته شکیبا، حدود ۲۰ مرکز تشخیص و درمان بیماران سرپایی در استان کرمانشاه فعال است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۹۷ هزار و ۴۲۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶ هزار و ۲۰۳ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز یکشنبه درباره آخرین آمار قطعی مبتلایان به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس بیان کرد: از دیروز تا امروز ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۹۷۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۹۷ هزار و ۴۲۴ نفر رسید. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.