آیت الله مصطفی علما روز یکشنبه در برنامه ویدئو کنفرانس رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با نمایندگان ولی فقیه در استان ها، گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که بااستفاده از ظرفیت رسانه ملی ائمه جمعه بتوانند مسائل عبادی سیاسی روز را مطرح کنند تا از این طریق خطبه های نماز جمعه جبران شود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود کرمانشاه را از استان های پیشگام در رزمایش مومنان و همدلانه ایرانیان دانست و افزود: در کرمانشاه بیش از ۱۳۰ گروه جهادی، تشکل های مردمی و موکب های اربعین، پای کار آمده و در اجرایی شدن آن نقش فعالی داشتند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: تاکنون بیش از ۵۸ هزار بسته معیشتی به همراه ۱۵۰ هزار پرس غذا بین اقشار آسیب پذیر استان توزیع شده است.

آیت الله علما عنوان کرد: براساس گزارش فرمانده قرارگاه غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران، برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، محموله های بهداشتی از کرمانشاه به برخی استان ها ارسال شده است و مورد استفاده مردم آن استان ها قرار گرفته است.

وی  تاکید کرد: این همدلی در اجرایی شدن فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نه تنها در مرکز استان که در شهرستان های تابعه هم باشکوه خاصی برگزار شده از جمله در شهرستان پاوه بیش از ۵/۳ میلیارد تومان جمع آوری شده و در شهرستان سرپل ذهاب هم بیش از ۶۰ دام ذبح شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا روز ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ و براساس معیارهای قطعی تشخیصی ۸۰۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۹۶ هزار و ۴۴۸ نفر رسید.

کیانوش جهانپور افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۵ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶ هزار و ۱۵۶ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.