به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از همه شهروندان و روستاییان این شهرستان می‌خواهم که نکات بهداشتی و توصیه‌های پزشکی را با جدیت هر چه بیشتر رعایت کنند تا شاهد جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری و ریشه‌کن شدن آن باشیم.

وی افزود: همان‌طور که شاهد هستیم این روزها نماز جمعه و جماعات شهرستان شادگان در راستای پیشگیری از انتقال این ویروس برگزار نمی‌شود و توصیه ما به همه مردم رعایت اصول اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و پزشکان جهادگر است.

امام جمعه شادگان با بیان اینکه رعایت توصیه‌های بهداشتی برای حفظ سلامتی مهم است، ادامه داد: مردم با پرهیز از دست دادن و روبوسی، حضور نیافتن در اجتماعات و محیط‌های پر رفت و آمد از شیوع بیماری پیشگیری کنند.

وی در ادامه گفت: پیام‌های مقام معظم رهبری (دام ظله العالی) و مراجع معظم تقلید، بزرگان مبنی بر رعایت ضوابط بهداشت و تأمین سلامت، از مردم استدعا دارم حد الامکان از تجمعات و مراسمات غیرضروری (مانند جشن‌های عروسی و مجالس ترحیم و…) خودداری کرده و یا به حداقل برسانند.

حجت الاسلام شرفی تصریح کرد: مردم از رفت و آمدهای غیرضروری، سفرهای غیرضروری و اجتماعات شدیداً پرهیز کرده و رعایت بهداشت فردی و عمومی داشته و بهداشت اولیه را پیرامون خود و همچنین شستن دست و مراقب بودن از چشم و بینی و دهان را حتماً رعایت کنند.

وی همچنین از عزیزانی که مراسم ترحیم، و مراسم عروسی خود را در راستای توصیه‌های پیشگیری از این ویروس لغو کردند، صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

امام جمعه شادگان در پایان از مردم این شهرستان درخواست کرد که با رعایت نکات بهداشتی، آرامش خود را حفظ کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.