هوشنگ بازوند روز یکشنبه در حاشیه نشست ویدیو کنفرانس ستاد ملی کرونا اظهار داشت: در نشست امروز شاهد تصویب مصوبات استانی و ملی بسیار خوب و راهگشایی در زمینه بحران کرونا بودیم.

 استاندار کرمانشاه عنوان کرد: خوشبختانه در استان ما وضعیت شهرستان‌های گیلانغرب و قصرشیرین سفید اعلام شده است که خبری امیدوارکننده برای کرمانشاهی‌ها است.

بازوند اظهارداشت: همچنین براساس مصوبه ستاد ملی کرونا در شب‌های مبارک احیاء امکان برگزاری این آیین روحانی با حضور مردم در برخی از اماکن مقدسه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فراهم و این مراسم از طریق صدا و سیما پخش زنده می‌شود.

وی از ثبت نام ۵۹ هزار و ۶۰۰ واحد صنفی متقاضی بازگشایی در سامانه خبر داد و گفت: دیگر واحدهای صنفی مجاز به بازگشایی در استان نیز هر چه زودتر این ثبت نام را انجام دهند. این واحدها تحت نظارت سازمان صنعت و معدن و دانشگاه علوم پزشکی و طبق پروتکل‌های مربوطه فعالیت خواهند کرد.

استاندار کرمانشاه بااشاره به موفقیت در مرحله اول طرح غربال‌گری گفت: در مرحله غربال‌گری علاوه بر افراد بستری شده از دیگر افراد هم تست کرونا گرفته می شود و این کار موجب شناسایی ناقلین خاموش در سطح جامعه می‌شود و برنامه بسیار ارزشمندی در راستای حفظ سلامت جامعه محسوب می‌شود.

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا روز ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ و براساس معیارهای قطعی تشخیصی ۸۰۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۹۶ هزار و ۴۴۸ نفر رسید.

کیانوش جهانپور افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۵ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶ هزار و ۱۵۶ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.