مهدیه توکلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خواستار خودداری افراد مشکوک به کرونا از تردد در سطح شهر شد و افزود: این افراد برای قطع زنجیره این بیماری با مراجعه به مراکز ۱۶ ساعته زیر نظر مرکز بهداشت بدون حضور در بیمارستان و قرار گرفتن در فضای بیمارستانیاز وضعیت سلامت خود آگاه شوند.

وی اظهارداشت: طی روزهای اخیر شاهد افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا در مجموعه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی دزفول بودیم که این افزایش آمار مختص همه نقاط بوده است. 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول افزود: برخی بیماران مبتلا به کرونا به صورت سرپایی درمان می‌شوند که برای حفظ سلامت دیگر اعضای خانواده حتما باید شرایط خود قرنطینگی را رعایت کنند.

وی گفت: افراد ناقل و مشکوک به کرونا نیز باید برای حفظ سلامت جامعه خود را مقید به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بدانند و از تردد در سطح شهر خودداری کنند.

توکلی با بیان اینکه حضور در برخی مناطق باید حفاظت شده باشد، افزود: به زودی نشستی با حضور مسوولان دزفول برگزار و ضمن ارائه آخرین آمار وضعیت بیماری کرونا تصمیمات جدید درخصوص شهرستان اتخاذ خواهد شد.

طبق اعلام سخنگوی سخنگوی وزارت بهداشت، تعداد مجموع بیماران کرونایی در کشور تا عصر دوشنبه هشتم اردیبهشت ماه به ۹۱ هزار و ۴۷۲ نفر رسید که ۷۰ هزار و ۹۳۳ نفر از آنها بهبود یافتند و پنج هزار و ۸۰۶ نفر جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.