رستگار یوسفی روز سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار جوانرود افزود: مردم به ویژه اصناف و بازاریان این شهرستان در راستای تصمیم ستاد پیشگیری و مدیریت ویروس کرونا جوانرود با تعطیلی بازار و همکاری با مسوولان شعور و معرفت بالای خود را به نمایش گذاشتند.

وی بر ضرورت تنظیم بازار در آستانه ماه مبارک رمضان و شرایط کنونی جامعه تاکید کرد و گفت: باید تلاش کرد که در این شرایط سخت معیشتی ناشی از تعطیلی برخی کسب ‌و کارها و مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، مردم کالاهای موردنیاز خود را با قیمت مناسب تأمین کنند.

یوسفی خاطرنشان کرد: ادارات عضو ستاد تنظیم بازار باید با نظارت دقیق بر توزیع و فروش مایحتاج عمومی، از فشار بر مردم در ایام ماه مبارک رمضان جلوگیری کرده و اجازه ندهند تا برای تأمین مایحتاج آنها مشکلی به وجود آید.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت جوانرود نیز گفت: در راستای تامین کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم کمبودی در این شهرستان وجود ندارد.

 مهدی رحمانی، به توزیع مایحتاج عمومی مردم اشاره کرد و افزود: قبل از سال جدید ۱۲ تن برنج، ۲ تن گوشت منجمد و بیش از ۲ تن شکر و میوه آخر سال در راستای تنظیم بازار در این شهرستان توزیع شده است.

وی اظهارداشت: با تلاش های صورت گرفته در سطح شهرستان از روزهای پایانی سال گذشته تاکنون، مشکل خاصی در خصوص تأمین مایحتاج ضروری مردم وجود نداشته و از این ‌پس نیز با همکاری دستگاه‌های مسوول و مردم، هیچ مشکلی در بازار و اقلام موردنیاز مردم وجود نخواهد داشت.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.