در اجرای این عملیات بیولوژیکی تمام معابر، خیابان ها و اماکن عمومی پرتردد شهر جوانرود گندزدایی و ضدعفونی شد.

فرماندار جوانرود ضمن تقدیر از فرمانده و پرسنل تیپ تکاور انصارالرسول (ص) در اجرای عملیات دفاع بیولوژیکی گفت: برای سومین بار است که تمام معابر، خیابان ها و اماکن عمومی شهر جوانرود توسط این تیپ گندزدایی و ضدعفونی می شود.

رستگار یوسفی، همچنین باتقدیر از همراهی اصناف و بازاریان شهرستان جوانرود افزود: هنوز خطر زنجیره ویروس کرونا قطع نشده است، اصناف و بازاریان در ۲ ماه گذشته مجموعه بهداشت و درمان و حافظان سلامت را به خوبی یاری کردند.

وی اظهارداشت: اگر شهروندان و سایر اقشار مردم هشدارهای وزارت بهداشت و ستاد شهرستانی را جدی نگیرند، شرایط بحرانی خواهد شد.

فرمانده تیپ تکاور انصارالرسول (ص) جوانرود نیز گفت: سپاه به منظور گندزدایی و رفع آلودگی ویروس کرونا در راستای عملیات بیولوژیکی برای سومین بار در شهر جوانرود انجام وظیفه می کند.

سرهنگ علی احمد فیض الهی افزود: قول می دهیم در دفاع از امنیت پایدار و هم در دفاع از سلامت در کنار مردم باشیم.

وی اظهارداشت: برای قطع زنجیره ویروس کرونا از مردم انتظار داریم هشدارهای بهداشتی را جدی تر بگیرند.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
سخنگوی وزارت بهداشت روز شنبه اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، هزار و ۳۷۴ مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور شناسایی شد و تا امروز ۸۰ هزار و ۸۶۸ نفر بیمار مبتلا به این بیماری در کشور گزارش شده است.

کیانوش جهانپور افزود: خوشبختانه تاکنون ۵۵ هزار و ۹۸۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند و سه هزار و ۵۱۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.