در این رزمایش نیروهای سپاه با استفاده از سیستم ها و تجهیزات نوین و به روز عملیات رفع آلودگی جنگ نوین به منظور ریشه کنی ویروس کرونا را در سطح شهرستان گیلانغرب اعم از شهر و روستاهای مسیر در ۲ بخش گواور و مرکزی این شهرستان اجرا کردند.

                             

فرمانده لشگر ۲۹ سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه درگفت و گو خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه سپاه همواره در همه حوادث در کنار مردم بوده است،گفت: در راستای مقابله با ویروس کرونا نیز قرارگاه شهید دکامی و لشکر ۲۹ سپاه نبی اکرم(ص) از همان ابتدای شیوع کرونا در کنار دیگر دستگاه ها و مجموعه بهداشت و درمان ورود کرد.

سردار قدرت الله احمدی پور افزود: امروز نیز در استمرار این اقدام اکیپ های رفع آلودگی جنگ نوین در شهرستان گیلانغرب حضور یافتند و از ابتدای حوزه شهرستان روستاها و سطح شهرهای سرمست و گیلانغرب را مورد گندزدایی و پاکسازی قرار دادند.

                          

فرماندار گیلانغرب هم با تشکر از اقدام سپاه گفت: سپاه همواره در مقابله با همه حوادث و اتفاقات و همچنین بلایای طبیعی همراه و همگام دولت در کنار مردم بوده است.

کوروش محمودیان افزود: در موضوع کرونا هم از همان روزهای نخست سپاه درکنار نیروهای انتظامی در کنترل مبادی ورودی شهرستان و همچنین تولید ماسک و دستکش و امداد رسانی به شایستگی عمل کردند و امروز هم با ایجاد کارگاه تولید ماسک و دستکش و شیلد پیشتاز هستند به گونه ای که بسیج تاکنون ۳۵ هزار ماسک و دستکش و شیلد را در این شهرستان تولید و در نقاط آلوده و پرخطر توزیع کرده است.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲هزار تن جمعیت دارد.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۷۴۸۷۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۴۶۸۳ نفر رسیده است.

کیانوش جهانپور روز سه شنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز ( ۲۶ فروردین) بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاههای علوم پزشکی  ۱۵۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور به ۷۴۸۷۷ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.