صادق مرادیان و فاطمه فتاحی زوج پرستار سرپل ذهابی هستند که از چند ماه پیش تاریخ عروسیشان را برای روز ۲۷ فروردین ماه جاری مشخص کرده بودند که در یک ماه اخیر در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار گرفتند و این گوشه ای از خلق جلوه هایی از محبت و ایثار در میان مردمان پاک سرشت این منطقه و همدلی و همکاری مردم فهیم، علیه این بحران  است.

این زوج جوان با انتشار کلیپ کوتاهی در فضای مجازی از همه مهمانان، دوستان و آشنایانی که قرار بود در این مراسم حضور داشته باشند، عذرخواهی  و اعلام کردند که  مراسم عروسی را لغو کرده و به ادامه رسالت درمان بیماران کرونایی می پردازند.

مرادیان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: این روزهای سخت که بیماری منحوس کرونا سایه سنگین و شوم خود را بر زندگی عموم مردم افکنده است، پیر و جوان، شاغل و بیکار، بی سواد و باسواد از هر جایی از این خاک و وطن باشد به نحویی از ورود این مهمان ناخوانده ویروسی در امان نیستند و ما نیز از ابتدای شیوع این ویروس منحوس برای کمک به بیماران در بیمارستان حضور داشته ایم.

وی افزود: من و همسرم  به دلیل اهمیتی که برای درمان همنوعان و هموطنان خود قایل هستیم مراسم ازدواجمان را برای کمک به بیماران کرونایی لغو کردیم و تا پایان این بحران در کنار بیماران خواهیم بود.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

 رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۷۶ هزار و ۳۸۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۴۷۷۷ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز چهارشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن بیان کرد: از دیروز تا امروز ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۵۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۶ هزار و ۳۸۹ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و تا امروز ۴۷۷۷ نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.