به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، مهدی یوسفی جمارانی گفت: براساس آمار ارائه شده از ابتدای طرح غربالگری تا دوازدهم فروردین ماه در این شهرستان افزون بر ۳۱ هزار نفر از جمعیت ثبت نام شده در سامانه سیب این شهرستان یعنی معادل ۹۷ درصد، غربالگری شدند.

وی تصریح کرد: بیش از ۳۲هزار نفر از شهروندان تا پایان سال ۹۸ در سامانه ارزیابی سلامت ثبت نام کرده اند که معادل ۹۴ درصد جمعیت شهرستان است.

این مقام مسئول افزود: این میزان غربالگری سبب شد تا شمار مبتلایان ورودی به بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان کاهش یابد و وضعیت اشغال تخت های این بیمارستان نیز موید این ادعا است

یوسفی جمارانی اظهار داشت: زحمات شبانه‌روزی زیادی برای رسیدن به این ثبات در مهار ویروس کرونا کشیده شده و پرسنل شبکه بهداشت و درمان و کادر درمانی شهرستان فیروزکوه در این راستا از جان خود مایه گذاشته‌اند.

فرماندار فیروزکوه از زحمات و تلاش های شبانه روزی پرسنل شبکه بهداشت و درمان، پزشکان و پرستاران مراکز درمانی شهرستان فیروزکوه که از هیچ تلاشی برای پیشگیری و مقابله با این بیماری دریغ نکرده اند تشکر و قدردانی کرد.

 فیروزکوه وسیع ترین شهرستان استان تهران دارای دو ۲ شهر فیروزکوه و ارجمند با ۵۶ روستا و جمعیتی افزون بر ۳۳ هزار نفر در ۱۲۰ کیلومتری شمال شرقی پایتخت قرار دارد. این شهرستان نقطه اتصال سه استان تهران، مازندران و سمنان است.

بیماری کرونا که از روزهای پایانی بهمن کشور را درگیر کرده تا یازدهم فروردین بر اساس گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۴۷ هزار و ۵۹۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۳ هزار و ۳۶ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۵ هزار و ۴۷۳ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.