مجید حسنی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شیوع ویروس کرونا، افزود: پیش از این با اعمال محدودیت ها در شهرستان گتوند با تصمیم شورای تامین و شورای سلامت، تردد تنها در ۲ نقطه در محور اصلی از سمت شهر جنت مکان در بخش مرکزی و روستای دشت بزرگ در بخش عقیلی امکان پذیر بود، اما امروز برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و افزایش نظارت های بهداشتی، جاده از سمت روستای دشت بزرگ بسته شد.

وی بر رعایت توصیه های بهداشتی تاکید کرد و ادامه داد: اهالی بخش عقیلی برای کارهای ضروری از پل قیصر امین پور و مسیر اصلی گتوند از سمت شهر جنت مکان تردد کنند.

بخشدار عقیلی گتوند گفت: مسیرهای فرعی بخش عقیلی، منتهی به بخش عنبر مسجدسلیمان از روستای دهلران و همچنین روستای پشت درب سفلی نیز پیش از این با هماهنگی شورای تامین و شورای سلامت و امنیت غذایی بسته شده شد.

حسنی در پایان افزود:از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، عملیات ضد عفونی و گندزدایی اماکن عمومی، معابر و خیابان ها، مساجد و دیگر مناطق پرتردد بخش عقیلی شهرستان گتوند به همت نیروهای مردمی، سپاه و بسیج، شبکه بهداشت و درمان، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، شوراهای اسلامی شهر و روستا و دیگر دستگاه‌های اجرایی برای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا  انجام شد و این عملیات به صورت مستمر در حال اجرا است.

مدیر شبکه بهداشت و در مان شهرستان گتوند ساعاتی پیش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، نتیجه آزمایش کرونای چهارمین بیمار از این شهرستان را مثبت و قطعی اعلام کرد.

هومن کلانتری گفت: بیمار مبتلا به ویروس کرونا مرد ۴۷ ساله و اهل یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان گتوند است که شخصا به بیمارستان خاتم الانبیاء شهرستان شوشتر مراجعه کرده بود و هم اکنون حال عمومی وی مناسب است.

به گزارش ایرنا، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون نتیجه آزمایش چهار بیمار در نقاط مختلف شهرستان گتوند به کرونا مثبت اعلام شده که ۲ نفر از این افراد در بیمارستان بزرگ دزفول فوت کرده‌اند.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بارها به عموم شهروندان توصیه کرده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، در خانه بمانند وسفرهای درون و برون شهری را بسیارمحدود کنند و در ایام تعطیلات نوروزی به پویش"در خانه بمانیم" بپیوندند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.