دکتر محمودرضا مرادی روز دوشنبه در دیدار با فرماندهان پلیس راهور استان افزود: امنیت و سلامت همواره همراه همدیگرند و نقش نیروهای نظامی و انتظامی در کمک به مهار بحران انکارناپذیر است.

وی اظهار داشت: همکاری ادارات و ارگان‌ها و به خصوص نیروهای انتظامی با دانشگاه در بهترین وضعیت ممکن است و نقش این هماهنگی و همکاری مثبت و موثر در کنترل بیماری کرونا در استان کاملا مشهود است.

وی از پرسنل پرتلاش نیروی انتظامی به خصوص پلیس لاهور قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد با ادامه پشتیبانی آنها، بتوانیم از این بحران عبور کنیم. 

فرمانده پلیس راهور کرمانشاه نیز در این دیدار گفت: مردم کشور در همه دوران ها قدردان زحمات پزشکان و کادر درمان بوده اند اما تلاش شبانه روزی و بی وقفه آنها در مقابله با بیماری کرونا نقش پزشکان و پرستاران را در جامعه بصورت ویژه نشان داد.

سرهنگ فضل الله شیری افزود: اقدامات انجام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مدیریت بحران کرونا و حفظ سلامت جامعه، همچنین ایثار و از خودگذشتگی آنها ، بویژه پزشکان، کادر  پزشکان ، پرستاران و نیروهای بهداشتی دانشگاه در مقابله با کرونا و نجات جان انسانها بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی اظهار داشت: نعمت امنیت و سلامت در زندگی از اهمیت ویژه ای برخوردارند هستند و اکنون نیروی های پلیس برای کمک به کنترل بیماری در کنار کادر درمان هستند.

او تصریح کرد: راهنمایی و رانندگی در این ایام مصمم به اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت بوده و تمام توان خود را در این مورد بصورت شبانه روزی بکار گرفته است.

وی اظهار امیدواری کرد با مجاهدت های کادر درمان استان و همدلی و همراهی همه مردم و ارگانها به زودی شاهد شکست کرونا باشیم. 

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی هزار و ۶۱۷  بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد.

کیانوش جهانپور افزود: با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۳هزار و ۳۰۳ نفر رسید.

وی با اعلام اینکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند، گفت: تا امروز چهار هزار و  ۵۸۸ نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.