«محسن رخصی» روز دوشنبه به ایرنا افزود: شیوع بیماری کرونا باعث شده است که بسیاری از افراد تحت تاثیر این ویروس کسب‌ و کار خود را از دست دهند و نیازمند کمک باشند.

وی افزود: در این راستا بنیاد مستضعفان یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان را به منظور اهدا کمک های موردی و بلاعوض به نیازمندان کرمانشاهی اهدا کرد که به زودی کار توزیع آن آغاز می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه عنوان کرد: این کمک به نیازمندان واجد شرایط که زیرپوشش کمیته امداد نیستند اهدا خواهد شد.

رخصی افزود: ساکنان مناطق حاشیه ای شهرها که پس از شیوع کرونا درآمد خود را از دست داده اند و زندگی آنان تحت تاثیر این بیماری است در اولویت دریافت این کمک ها هستند.

وی اعلام کرد: به افرادی که تنها زندگی می کنند ۱۵۰ هزار تومان، خانواده های ۲ نفره ۲۵۰ هزار تومان، خانواده های سه نفره ۳۵۰ هزار تومان، خانواده های چهار نفره ۴۵۰ هزار تومان و خانواده های پنج نفره و بیشتر ۵۰۰ هزار تومان کمک های بنیاد مستضعفان را دریافت می کنند.
از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه حدود ۱۷۰ هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد هستند.
کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز یکشنبه اعلام کرد: تاکنون ۷۱ هزار و ۶۸۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و بافوت ۱۱۷ نفر در ۲۴  ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به چهار هزار و ۴۷۴ نفر رسیده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.