مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی تبریز روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: اجرای پویش رحمت با توزیع بسته‌های گوشتی در برخی مناطق تبریز از روز گذشته وارد فاز اجرایی شده و اولین مرحله از این طرح اجرا شد که طی امروز و فردا نیز ادامه خواهد داشت.

کریم قدرتی اظهار داشت: روز گذشته بیش از ۶۰۰ بسته گوشتی در برخی مناطق تبریز توزیع شد و در ادامه بخش دیگری از بسته‌های گوشتی نیز امشب و فردا در میان جامعه هدف کمپین رحمت که به واسطه شیوع بیماری کرونا کسب و کار آنها با مشکل مواجه شده است، توزیع می شود.

وی ادامه داد: پویش رحمت طرحی برای جمع‌آوری نذورات مردمی و گوشت قربانی و توزیع آن بین افرادی است که در بحران کرونا از لحاظ معیشتی دچار آسیب شده و هیچ درآمد و مستمری از نهادهای دولتی و غیردولتی و خیریه‌ها ندارند.

قدرتی اضافه کرد: پویش مردمی رحمت با همکاری ۱۱ موسسه خیریه بزرگ تبریز آغاز شده است و مثل همیشه تبریزی ها در شهر اولین ها کمر همت بسته اند تا از کارگران روزمزد یا مشاغلی که به سبب بیماریی کرونا دچار صدمه شده اند، حمایت کنند.

وی با اشاره به اینکه تمام امکانات کشتارگاه تبریز در اجرای پویش رحمت خواهد بود، گفت: تاکنون هیات های حسینی بسیاری اعلام آمادگی کرده اند که در این پویش شرکت کنند.

فدرتی افزود: هر فرد و خانواده ای اگر برای رهایی از کرونا نذری داشته باشد سازمان کشتارگاه صنعتی تبریز آمادگی دارد به صورت رایگان قربانی را ذبح و بسته بندی کرده و در اختیار خانواده های آسیب پذیر قرار دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.