به گزارش خبرنگار مهر، سعید طلوعی ظهر امروز پنجشنبه در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فاز اول این پروژه برای روان‌سازی ترافیک از غرب به شرق و بالعکس امروز افتتاح شد.

شهردار کرمانشاه پروژه مذکور را یک پروژه بزرگ برشمرد و افزود: تمام ابعاد این پروژه همانند تقاطع غیر همسطح امام حسین (ع) طراحی شده است.

وی با بیان اینکه در مرحله بعد زیرگذر این پروژه آغاز خواهد شد، خاطرنشان‌کرد: تاکنون توانستیم زیرگذر را جهت اتصال شمال به جنوب و جنوب به شمال خالی کنیم و به طور کامل جدول گذاری و آسفالت آن هم انجام خواهد شد.

طلوعی ادامه داد: یک جهت نیز از شرق به جنوب و غرب به شمال داریم که تمام ستون‌های این مسیر در حال حاضر آماده هستند و در صورت مساعد بودن هوا هر روز ۴ تا ۶ پایه را می‌توانیم به هم متصل کنیم و به زودی به بهره‌برداری برسانیم.

وی با اشاره به اینکه برای تهیه میلگرد شماره ۳۲ این پروژه مشکلات زیادی بر سر راه ما قرار داشت، افزود: علیرغم این مشکلات اقتصادی اما توانستیم همچنان پروژه را فعال نگه داریم و به این منظور قرارگاه خاتم الانبیا ۲۴۰۰ تن میلگرد برای پروژه کمک کرد.

شهردار کرمانشاه گفت: در صورت تأمین اعتبار و مساعدت هوا طی ۴ تا ۵ ماه آینده این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

طلوعی افزود: حیات در شهر کرمانشاه همچنان وجود دارد و با کاشت گل و گیاه و المان‌های متعدد کاری کردیم که بتوانیم افسردگی و فشار روحی ناشی از بیماری کرونا را کم کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.