مدیر پروژه های غیرهمسطح کرمانشاه در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: این تقاطع در سه سطح، زیرگذار، روگذر و سطح صفر طراحی شده که امروز شاهد افتتاح مرحله اول آن با حضور مسوولان ارشد استان با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان هستیم.

محمد پورداد، با بیان اینکه افتتاح مرحله اول این پروژه به منظور رفع ترافیک میدان امام (ره) شهر کرمانشاه و بازگشایی فضا برای اجرای گام دوم پروژه به بهره برداری رسیده است، گفت: مرحله اول تقاطع شهید سردار سلیمانی که سطح صفر ادامه مسیر جاده بیستون به شهر کرمانشاه و برعکس را شامل می شود بر پل بتونی زیرگذر عبور می کند.

او در ادامه ابراز امیداوری کرد مرحله دوم پروژه؛ یعنی سطح زیرگذر یعنی مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال پروژه و همچنین پل روگذر مسیر گردشی غرب به شمال و شرق به جنوب به صورت ۲ طرفه شهریور ماه امسال افتتاح شود.

وی با بیان اینکه مرحله دوم پروژه در حال اجرا است، گفت: در پروژه غیرهمسطح میدان امام (ره) کلانشهر کرمانشاه ۱۱۰ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری انجام شده، همچنین ۳۸۰ قطعه پیش ساخته بتونی با سه هزار تن آرماتور در پل زیرگذر به کاررفته است.

کلانشهر کرمانشاه بیش از یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جای داده است و شهرداری کرمانشاه در قالب هشت منطقه به شهروندان آن خدمات ارایه می دهند.  
استان کرمانشاه دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.