به گزارش خبرنگار مهر، رضا سلیم‌ساسانی امروز سه شنبه در جلسه‌ای با اصناف و بازاریان با موضوع فعالیت اصناف در مقابله با کرونا که در استانداری برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از ستاد مدیریت مقابله با کرونا و تیم نظام پزشکی استان، اظهار داشت: با مدیریت و توجهی که در استان کرمانشاه وجود دارد این استان نسبت به استان‌های دیگر در راستای مبارزه با بیماری کرونا موفق عمل کرده است.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه افزود: اصناف استان نیز تا امروز آن دسته از دستورالعمل‌های لازم الاجرا را اجرایی کرده و تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا زمان پایان یافتن این شرایط سخت به دستورات عمل کنند.

این مسئول گفت: اتحادیه‌های اصناف تا ۲۳ فروردین ۹۹ به صورت خودجوش نسبت به تعطیلی صنف خود اقدام کردند و پس از این تاریخ نیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت خواهند کرد.

وی از استانداری درخواست مساعدت جهت تهیه ۵۰ هزار ماسک کرد و گفت: در نظر داریم به مناسبت نیمه شعبان این ماسک‌ها را به طور رایگان در بین اصناف و بازاریان توزیع کنیم.

سلیم ساسانی اظهار داشت: با توجه به مشوق‌هایی که رئیس جمهور در نظر گرفت انتظار می‌رود برای بازاریان که بیشتر آنها خودجوش نسبت به تعطیلی مغازه‌ها اقدام کردند از نظر مالیات، بیمه و تأمین اجتماعی معاف شوند و بخشودگی کامل به آنها تعلق بگیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1401564
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.