به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرگرد یونس کرمی اظهار داشت: پلیس به منظور غلبه بر بیماری کرونا، مشاوره‌های تلفنی به عموم شهروندان در زمینه روانشناختی و غلبه بر ترس‌های کاذب ارائه می‌دهد.

وی افزود: شهروندان می‌توانند در طول هفته صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و بعدازظهر نیز از ساعت ۱۴ تا ۱۸ با شماره‌های ۲۱۸۲۱۹۰۳ و ۲۱۸۲۱۹۰۴ تماس حاصل کنند.

رئیس مرکز مشاوره پلیس کرمانشاه ادامه داد: این روزها که کرونا در بیشتر کشورهای دنیا شیوع پیدا کرده ترس از ابتلای به این بیماری باعث ایجاد اختلال در زندگی رفتاری و حتی شخصیتی بسیاری افراد شده که همکاران ما در مرکز مشاوره و آرامش معاونت اجتماعی پلیس کرمانشاه آماده ارائه مشاوره‌های کارشناسانه و روانشناختی به این افراد هستند.

کرمی خاطرنشان کرد: همچنین کارشناسان و روانشناسان این مرکز آماده ارائه مشاوره در حوزه‌های روان سنجی، خانوادگی، فردی، حقوقی، ازدواج، شغلی و … به شهروندان به صورت رایگان هستند.

وی به تعداد مشاوره‌های ارائه شده به شهروندان در سال گذشته اشاره و اظهار کرد: سال گذشته مجموعاً به ۱۶ هزار و ۸۰۰ نفر خدمات مشاوره‌ای ارائه شد که نسبت به سال ۹۷ که به ۱۴ هزار و ۴۰۱ نفر این خدمات ارائه شده بود ۱۵ درصد رشد داشته است.

رئیس مرکز مشاوره پلیس کرمانشاه تصریح کرد: ۱۲ هزار و ۴۰۷ نفر در مراکز مشاوره کلانتری‌ها و ۴ هزار و ۳۹۲ نفر نیز در مرکز مشاوره و آرامش معاونت اجتماعی پلیس کرمانشاه تخت خدمات مشاوره‌ای رایگان قرار گرفتند.

کرمی یادآور شد: مراجعه به مرکز مشاوره و آرامش معاونت اجتماعی و همچنین کلانتری‌های سطح استان در سال گذشته به ترتیب ۱۴ و ۱۲ درصد نسبت به سال ۹۷ رشد داشته است.

رئیس مرکز مشاوره انتظامی استان کرمانشاه از مصالحه ۷۴ درصدی پرونده‌های وارده به مراکز مشاوره پلیس کرمانشاه در سال گذشته خبر داد و گفت: این مقدار در مقایسه با سال ۹۷ بیش از ۳ درصد رشد نشان می‌دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.