به گزارش خبرنگار ایرنا، سرگرد «یونس کرمی» روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از نظر تعداد پرونده های ارجاعی به مراکز مشاوره کلانتری ها نسبت به سال قبل حدود ۱۰ درصد و از نظر مصالحه پرونده ها نیز چهار درصد رشد نسبت به سال قبل رشد داشته ایم.

وی تصریح کرد: همچنین از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه نیز ۹۷۰ نفر از اقشار مختلف مردم به مرکز مشاوره آرامش واقع در معاونت اجتماعی پلیس استان مراجعه و از خدمات مشاوره ای رایگان برخوردار شدند.

سرگرد کرمی با بیان اینکه سال گذشته و در چهار ماه نخست ۸۳۸ نفر به مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی پلیس مراجعه کرده بودند، از رشد ۱۲ درصدی مراجعات خبر داد.

رئیس مرکز مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، گفت: بیشتر مشاوره های ارائه شده در حوزه مسائل خانوادگی، حقوقی و روانشناسی بوده است.

وی یادآوری کرد: در مرکز آرامش مشاوره و مددکاری پلیس، خدمات مشاوره ای رایگان در زمینه های حقوقی، قضائی، روانشناسی، خانوادگی، اجتماعی، فرهنگی، تحصیلی، شغلی و ... به مراجعه کنندگان ارائه می شود.

سرگرد کرمی در پایان تصریح کرد: عموم شهروندان می توانند همه روزه و در ساعات اداری با مراجعه به مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی از خدمات مشاوره ای یادشده بهره مند شوند.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.