معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: فردی در سنقروکلیایی که به دنبال اختلافات شخصی همسر خود را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمدرضا آمویی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چند روز پیش و پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ سنقروکلیایی مبنی بر مرگ مشکوک یک زن ۳۱ ساله، مأموران پلیس آگاهی شهرستان به سرعت در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: مأموران پس از حضور در محل و انجام بررسی‌های لازم، در چند مرحله از همسر مقتول بازجویی و در جریان آنها متوجه تناقض‌گویی وی شده و به این یقین رسیدند که زن جوان به قتل رسیده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی و انتقال مردجوان به پلیس آگاهی، وی در بازجویی‌های فنی و تخصصی در نهایت به ارتکاب قتل اعتراف و عنوان کرد که از پشت سر با استفاده از روسری اقدام به خفه کردن و قتل همسرش کرده است.

وی با بیان اینکه فرد قاتل، علت و انگیزه و کار خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرده؛ از معرفی وی به مراجع قضایی خبر داد.

آمویی در پایان با توصیه به افراد در خصوص اینکه در هنگام عصبانیت نباید تصمیم‌های عجولانه گرفت، بیان داشت: مراکز مشاوره پلیس همه روزه از ساعت ۷ تا ۱۴ آماده ارائه‌های مشاوره‌های رایگان به عموم مردم در خصوص مسائل مختلف از جمله اختلافات خانوادگی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.