پایگاه خبری پلیس روز یکشنبه به نقل از سرگرد «یونس کرمی» اعلام کرد: شهروندان می توانند در طول هفته صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و بعدازظهر نیز از ساعت ۱۴ تا ۱۸ با شماره های ۲۱۸۲۱۹۰۳ و ۲۱۸۲۱۹۰۴ تماس حاصل کنند.

وی ادامه داد: این روزها که کرونا در بیشتر کشورهای دنیا شیوع پیدا کرده ترس از ابتلای به این بیماری باعث ایجاد اختلال در زندگی رفتاری و حتی شخصیتی بسیاری افراد شده که همکاران ما در مرکز مشاوره و آرامش معاونت اجتماعی پلیس کرمانشاه آماده ارایه مشاوره های کارشناسانه و روانشناختی به این افراد هستند.

سرگرد کرمی خاطرنشان کرد: همچنین مشاوره در حوزه های روان سنجی، خانوادگی، فردی، حقوقی، ازدواج، شغلی و ... نیز به صورت رایگان توسط کارشناسان و روانشناسان به شهروندان ارایه می شود.

ارایه خدمات مشاوره ای به ۱۶ هزار و ۸۰۰ شهروند در سال گذشته

رییس مرکز مشاوره پلیس کرمانشاه در ادامه به تعداد مشاوره های ارایه شده به شهروندان در سال گذشته اشاره و اظهارداشت: سال گذشته در مجموع به ۱۶ هزار و ۸۰۰ نفر خدمات مشاوره ای ارایه شد که نسبت به سال ۹۷ با ارایه مشاوره به ۱۴ هزار و ۴۰۱ نفر ۱۵ درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: ۱۲ هزار و ۴۰۷ نفر در مراکز مشاوره کلانتری ها و چهار هزار و ۳۹۲ نفر نیز در مرکز مشاوره و آرامش معاونت اجتماعی پلیس کرمانشاه تخت خدمات مشاوره ای رایگان قرار گرفتند.

سرگرد کرمی یادآور شد: مراجعه به مرکز مشاوره و آرامش معاونت اجتماعی و همچنین کلانتری های سطح استان در سال گذشته به ترتیب ۱۴ و ۱۲ درصد نسبت به سال ۹۷ رشد داشته است.

رییس مرکز مشاوره انتظامی استان کرمانشاه در پایان از مصالحه ۷۴ درصدی پرونده های وارده به مراکز مشاوره پلیس کرمانشاه در سال گذشته خبر داد و گفت: این مقدار در مقایسه با سال ۹۷ بیش از سه درصد رشد نشان می دهد.

تاکنون در استان کرمانشاه ۳۱۴ نفر به بیماری کرونا مبتلا که ۳۵ نفر آنها جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.