روابط عمومی تعزیزات حکومتی روز یکشنب به نقل از قهرمان شاهی اعلام کرد: ارزش این محموله ها که مربوط به اقلامی نظیر ماسک، دستکش، محلول‌های ضد عفونی کننده، دستکش لاتکس و سایر مواد شوینده هستند، توسط کارشناسان ۲ میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان برآورد شده است.
وی افزود: از ابتدای شروع بیماری کرونا در کرمانشاه و کاهش برخی اقلام مصرفی مرتبط با آن در بازار گشت های ویژه نظارت بر بازار با همکاری سازمان صمت، دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی تشکیل شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه با بیان اینکه این گشت ها ۲۴ ساعته بر بازار نظارت می کردند، گفت: در ایام نوروز روزانه ۲ شعبه کشیک فعال بود و چهار واحد گشت سیار نیز در سطح شهر به بازرسی پرداخت.
شاهی با بیان اینکه بخشی از نظارت ها بر بازار با کمک مردم و از طریق سامانه تلفن گویا و دریافت شکایت ها انجام شد، اظهار داشت: از ابتدای اسفند ماه تا کنون تمام مراکز تولید و عرضه ماسک مواد ضدعفونی کننده و دستکش به صورت دقیق مورد بازرسی قرار گرفتند.
وی افزود: در اسفند ماه ۷۰ هزار دستکش، چهار هزار و ۷۳۰ لیتر الکل سفید، چهار هزار و ۶۵۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده، ۱۴ هزار ژل ضدعفونی دست، چهار هزار و ۵۰۰ عدد ماسک و ۴۲۰ هزار بطری الکل کشف شد.
مدیرکل تعزیرات حمکومتی کرمانشاه عنوان کرد: تمام اقلام احتکار و کشف شده به معاونت غذا و دارو برای توزیع تحویل داده شده است.
شاهی در بخش دیگری از صحبت های خود به فعالیت تعزیرات در طرح فاصله گذاری اجتماعی اشاره و عنوان کرد: براساس دستور دادستان کرمانشاه در کارگروه نظارت بر اصناف موظف شدیم که با فعالیت واحدهای متخلف که در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی فعالیت آنان ممنوع شده است برخورد کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.