علیرضا حسن پور روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: در جریان نظارت بر نحوه توزیع اقلام مقابله ای با ویروس کرونا ، در بازرسی از انبار یکی از شرکت های پخش دارو مقدار ۱۱ هزار عدد انواع محلول ضد عفونی ویژه توزیع در داروخانه ها شناسایی و کشف شد که طبق دستورالعمل های صادره قرار شد اقلام یاد شده با رعایت اولویت های مصرف توزیع شود.

وی اظهار داشت: در ادامه بازرسی ها از مراکز عرضه ملزومات بهداشتی تعداد ۶ هزار عدد ماسک و بیش از ۱۴ هزارعدد دستکش لاتکس توسط اکیپ گشت مشترک تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند کشف شد.

حسن پور اضافه کرد: متهم صاحب یک فروشگاه لوازم بهداشتی در نهاوند است که اقلام یاد شده را در منزل خود نگهداری کرده بود که پس از کشف، این اقلام برای توزیع تحویل دانشگاه علوم پزشکی همدان شد.

تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار قلم لوازم بهداشتی در همدان کشف و ضبط شده است.

طبق آخرین گزارش ها تست کرونا ۱۴۲ بیمار در این استان مثبت شد که شامل ۳۷ نفر در شهرستان همدان، ۲۲ نفر در اسدآباد، ۲۱ نفر در نهاوند، ۱۵ نفر در ملایر، ۱۳ نفر در رزن، ۱۱ نفر بهار، ۱۰ نفر در کبودراهنگ، ۶ نفر در فامنین و چهار نفر در تویسرکان است.

همچنین  ۸۹ تن از مبتلایان به ویروس کرونا از بیمارستان ترخیص شدند؛ از نظر جمعیتی ۷۰ درصد مبتلایان شهری ۳۰ درصد روستایی و ۴۹ درصد از مبتلایان به ویروی کرونا زن و ۵۱ درصد مرد هستند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت نیز اعلام کرد: تاکنون ۱۶ هزار و ۱۶۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۹۸۸ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۵ هزار و ۳۸۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

کیانوش جهانپور روز سه شنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و فوت ناشی از آن بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۱۷۸ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و شمار مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۶ هزار و ۱۶۹ نفر رسید.

وی ادامه داد: خوشبختانه پنج هزار و ۳۸۹ نفر از بیماران کووید- ۱۹ در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است.

جهانپور گفت: متاسفانه ۱۲۵ نفر از بیماران جان خود را از دست دادند و تعداد درگذشتگان بیماری کووید- ۱۹ در کشور به ۹۸۸ مورد رسید.                             

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.