مرتضی ممیزی در گفتگو با خبرنگار مهر، به احتکار مواد بهداشتی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: از زمان شیوع بیماری کرو نا ویروس تاکنون ۴۴۰ کارتن انواع دستکش بهداشتی در استان کشف و ضبط شده است.

وی اظهار کرد: این میزان احتکار از دو واحد فروشگاه عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی کشف شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان، گفت: این دو واحد به علت اهمیت موضوع این میزان اقلام توقیف شد و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان قرار گرفته و در دسترس مردم قرار می‌گیرد.

ممیزی ابراز کرد: تمام این اقلام احتکار شده توسط مردم به تعزیرات حکومتی استان گزارش شده است و مردم به محض مشاهده هر گونه تخلف و احتکار با شماره ۱۲۴ تماس حاصل کنند.

وی افزود: نظارت‌ها در استان به صورت دو شیفته انجام می‌شود و روسای شعبات به همراه دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صمت از داروخانه‌ها و مراکز عرضه محصولات بهداشتی به صورت سرزده بازدید لازم را انجام می‌دهند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان، با بیان اینکه گشت پلیس، تعزیرات حکومتی و سازمان صمت به صورت شبانه روز در حال رصد و پایش بازار تولید و توزیع اقلام بهداشتی هستند، ابراز کرد: با کسانی که لوازم بهداشتی از قبیل دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده را به منظور گران فروشی احتکار کنند برخورد قانونی شده و واحد پلمب می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.