اشکان مرادی روز یکشنبه به ایرنا افزود: این واحدها در راستای مبارزه و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و نیز با هدف جلوگیری از انتشار بیماری های مشترک بین انسان و دام در مناطقی از جمله بخش زمکان (شهرمیرآباد) و بخش مرکزی (روستای چم زرشک) از توابع این شهرستان پلمب شد.

وی پلمب این واحدهای غیربهداشتی عرضه مرغ زنده را در چند روز اخیر دانست و گفت: کارشناسان دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی و دیگر دستگاه های ذیربط در بازدید و بررسی به عمل آمده توانستند این مراکز غیربهداشتی را شناسایی و پلمب کنند.

وی اضافه کرد: در کشف، ضبط و پلمب واحدهای فروش غیرمجاز مرغ زنده مناطق مذکور نیروهای اکیپ مشترک شامل فرمانداری، بخشداری، شبکه بهداشت، نیروی انتظامی، اتاق اصناف، صمت و اداره دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی همکاری لازم را انجام دادند.

رییس اداره دامپزشکی ثلاث باباجانی به اجرای گشت های بازرسی از امکان بهداشتی، دامپروری ها، کشتارگاه ها در این شهرستان اشاره و تاکید کرد: مردم می‌توانند هرگونه مشکلات و تخلفات بهداشتی را با شماره تماس ۱۵۱۲ و پل ارتباطی سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا رسیدگی به آن در اسرع وقت انجام شود.

شهرستان ثلاث باباجانی با ۳۸ هزار نفر جمعیت در ۱۳۶ کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.