در این بیانیه آمده است: شهروندان عزیز، با تبریک سال نو، همانطور که می‌دانید ویروس کرونا مدتی است مهمان ناخوانده کشور و شهرمان شده و متاسفانه همه ابعاد اجتماعی و اقتصادی زندگی روزمره و بخشی از موضوعات فرهنگی، نظیر آداب و رسوم و سنت های ما را تحت تاثیر منفی خود قرار داده است.
در این بیانیه مطرح شده است: سازمانهای مردم نهاد کرمانشاه ضمن قدردانی از کادر زحمتکش پزشکی، درمانی و پرستاری، با هدف قطع زنجیره انتقال این ویروس حمایت خود را از همه طرح ها و برنامه ها دولت تدبیر و امید به ویژه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی که در شرایط فعلی و وضعیت بحرانی موجود بسیار ضروری و حائز اهمیت است اعلام داشته و همگام و همراه با مردم شریف و دستگاه های اجرایی استان آماده هرگونه همکاری می باشند.
این بیانیه می افزاید: مشارکت هموطنان و همشهریان کرمانشاهی در اجرای این طرح مهم مورد انتظار است. سلامتی و توفیقات روزافزون همه عزیزان را در سال جدید از درگاه خداوند سبحان خواستاریم.
به گزارش ایرنا، طرح فاصله گذاری اجتماعی از صبح روز جمعه هشتم فروردین ماه در سراسر کشور آغاز و بر اساس آن بسیاری از فعالیت های اجتماعی از جمله تردد افراد بین شهرها ممنوع شد.
براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تا کنون ۲۰۷ نفر در این استان به بیماری کرونا مبتلا شده اند که ۲۶ نفر از آنان جان خود را از دست دادند.
از ابتدای شناسایی ویروس کرونا تاکنون ۳۵ هزار و ۴۰۸ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که در مجموع ۲ هزارو ۵۱۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و ۱۱ هزار و ۶۷۹ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.
ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار و با گسترش به اکثر کشورها به یک بحران جهانی تبدیل شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.