حجت الاسلام سید «ابراهیم حسینی»" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، به فرا رسیدن سالروز ولادت امام حسین (ع) اشاره و اظهارداشت: این امام همام به راستی کشتی نجات و منشاء خیر و برکت برای همه امت ها و بخصوص پیروانشان بوده اند.

وی ادامه داد: مقام امام حسین (ع) تا حدی بالاست که حضرت رسول اکرم (ص) در مورد ایشان فرمودند که «حسین از من است و من از حسینم»، جمله ای که اگر به خوبی در آن تعمل کنیم می توانیم مقام و منزلت بی پایان سرور و سالار شهیدان را متوجه شویم.

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه امام حسین (ع) پاسدار واقعی اسلام بود، افزود: ایشان زندگی و همه هستی و عزیزترین افراد خانواده اشان را فدای اسلام کرده و نامگذاری روز ولادت ایشان به عنوان روز پاسدار کاما به جا و پسندیده است.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: زمانی که اسلام توسط معاویه و یزید در خطر تحریف و نابودی قرار گرفته و نزدیک بود که اسلام ناب به دست فراموشی سپرده شود حضرت سید الشهدا با قیام تاریخی و سرنوشت ساز خود، خود این دین الهی را زنده و دشمنانش را به خواری و ذلت کشاند.

وی گفت: امروز هم کشورهای آزادی خواهی که الگوی خود را نهضت حسینی قرار داده اند موفق و توانستند بر جهان استکبار غلبه کنند.

حجت الاسلام حسینی در پایان و با بیان اینکه تمسک به امام حسین (ع) عاقبت بخیی دنیا و آخرت را برای آدمی به ارمغان می آورد، گفت: مطالعه زندگی آن حضرت درس مقاومت و ایستادگی در برابر ظالمان را به ما می آموزد و سبب خواهد شد در برابر دشمنان مقاوم تر شویم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.