به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فضل الله شیری اظهار داشت: توقیف و جریمه درنظر گرفته شده در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا اعمال و از امروز (جمعه - ۸ فروردین) اعمال می‌شود.

وی افزود: با توجه به لازم الاجرا بودن مصوبات این ستاد، پلیس راهور با هرگونه تردد خودروهای غیر بومی برخورد و جرایم درنظرگرفته را برای آنها اعمال می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: همچنین بر اساس مصوبه استانی ستاد مقابله با کرونا، تمامی تفرجگاه‌ها، پارک‌ها، مراکز تفریحی و … در سطح شهرهای کرمانشاه تعطیل و با هرگونه پارک خودرو و توقف وسایل نقلیه در ورودی و یا حاشیه اماکن یاد شده برخورد می‌شود.

این مقام انتظامی عنوان کرد: نظارت و کنترل‌ها با حضور تمامی واحدهای انتظامی و راهور و مراکز پایش تصویری تشدید و دستورها و محدودیت‌های ابلاغ شده با جدیت چه در خصوص خودروهای غیربومی و چه خودروهای بومی اعمال می‌شود.

وی همچنین نحوه شناسایی افراد بومی را احراز هویت آنها از طریق شماره پلاک، کارت ملی و بیمه نامه خودرو عنوان کرد.

سرهنگ شیری در پایان از عموم شهروندان خواست تا ضمن پرهیز از ترددهای غیرضروری و ماندن در منزل، به قطع زنجیره شیوع کرونا کمک کرده و مسئولان را برای مقابله با این بیماری یاری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.