پایگاه خبری پلیس روز چهارشنبه به نقل از سرهنگ "فضل الله شیری" اظهار داشت: جلوگیری از ورود خودرو به داخل آرامستان‌ها به منظور پیشگیری از شیوع کرونا انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه فردا (پنجشنبه - ۲۲ اسفند) به جمعه غریبان معروف است، گفت: بر اساس تصمیم مسوُولان ارشد استان، از ورود و تردد هرگونه خودرو در داخل آرامستان‌ها جلوگیری می‌شود.

سرهنگ شیری تصریح کرد: این ممنوعیت تردد خودروها تنها منحصر به باغ فردوس کرمانشاه نبوده و در کل آرامستان‌های سطح استان اعمال می‌شود.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: حتی در صورت نیاز ممکن است در برخی خیابان‌های منتهی به باغ فردوس کرمانشاه از جمله بخشی از بزرگراه امام (ره)، بلوار کیهانشهر و بلوار شهید امجدیان محدودیت ترافیکی اعمال شود.

وی با تاکید بر اینکه ممنوعیت ورود خودرو به آرامستان‌ها از ابتدای صبح فردا اعمال می‌شود، از شهروندان خواست تا از مراجعه و اصرار برای ورود به بهانه همراه داشتن فرد مسن و یا کودک شیرخوار و خردسال خودداری کنند.

سرهنگ شیری در پایان به شهروندان توصیه کرد برای حفظ سلامتی خود و دیگران و همچنین پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از حضور در چنین مراکزی که دارای ازدحام جمعیت است، خودداری کنند.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا کرمانشاه با بیان اینکه اکنون ۹۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: تاکنون آزمایش‌ کرونا ۵۱ بیمار در استان مثبت اعلام شده که ۶ نفر از آنان فوت کردند.

دکتر محمدابراهیم شکیبا در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۴۶۱ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که ۳۶۶ نفر از آنان ترخیص شده اند.

رییس مرکز بهداشت کرمانشاه عنوان کرد: تاکنون ۲۲ بیمار کرونایی در شهرستان کرمانشاه، ۶ بیمار در اسلام آبادغرب، ۶ بیمار در سنقر، هفت بیمار در کنگاور، ۲ بیمار در هرسین، ۲ بیمار در صحنه، ۲ بیمار گیلانغرب، ۲ بیمار در جوانرود، یک نفر در پاوه و یک نفر در سرپل ذهاب بستری هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.