آزاده صیدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بیش از یک ماه است که مردم کشورمان درگیر بیماری کرونا شده اند و مطمئنا برای غلبه بر آن نیازمند مشارکت جمعی و تعامل و خرد مضاعفتر از قبل هستیم.

وی با بیان اینکه در این یک ماه کادر درمانی بیمارستان ها در حالت آماده باش کامل بوده و از زندگی و خانواده خود برای سلامتی آحاد مختلف جامعه گذشته اند، گفت: بهترین پاداشی که می توانیم به آنها بدهیم و از زحماتشان تقدیر کنیم این است که در منزل مانده و از ترددهای بی مورد در اماکن عمومی پرهیز کنیم.

صیدی ادامه داد: یکی از رسوم کهن ایرانی ها انجام دید و بازدیدهای نوروزی است اما شرایط فعلی این اجازه را به ما نمی دهد و مطمئنا حضور نیافتن در منزل بزرگترهای فامیل برای آنها بخصوص اگر فرد مسنی در منزل داشته باشند خوشایندتر خواهد بود.

قهرمان مسابقات کبدی بازی های آسیایی ۲۰۱۸ گوانگجو، ادامه داد: می توانیم به وسیله تلفن و یا ارتباط های تصویری سال نو را به عزیزان و بزرگترهای فامیل تبریک گفته و احترام خود را نشان دهیم.

وی گفت: یکی دیگر از نکاتی که حتما باید رعایت کنیم پرهیز از سفر کردن است تا خود به زنجیره انتقال این بیماری تبدیل نشویم و هرچه زودتر شاهد برچیده شدن کرونا از شهر و جامعه خود باشیم.

صیدی در پایان گفت: من در این یک ماه اخیر به ندرت و آن هم برای مدت زمان کوتاهی در حد انجام دادن کارهای ضروری از منزل خارج شده ام و از همه همشهریان و هموطنان نیز می خواهم با رعایت این نکات ساده شرایط کنترل و شیوع بیماری را فراهم کنند.

در استان کرمانشاه تاکنون ۱۸۲ نفر به کرونا مبتلا شده اند که ۱۷ نفر آنها جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.