مسعود حجی زواره روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: سهم دیگری که می توانیم داشته باشیم حضور در منزل و خودداری از حضور در معابر و خیابان های شهر است تا زنجیره انتقال بیماری قطع شود.

وی همچنین با اشاره به نزدیکی سال نو، گفت: یکی دیگر از سهم هایی که همه در پیشگیری از شیوع این بیماری دارند حضور نیافتن در منزل اقوام و آشنایان به مناسبت سال جدید است.

حجی زواره گفت: رعایت برخی نکات ساده و جدی گرفتن این بیماری می تواند نقش بسیار مهمی در کنترل و کاهش بیماری کرونا داشته باشد.

قهرمان سابق تکواندو جهان افزود: بدون شک همه ما که عضو یک جامعه هستیم سهم برابری در مبارزه با بیماری کرونا داریم و برای سلامتی خود و اطرافیانمان هم که شده باید بسیار مراقبت کنیم.

وی در پایان گفت: بسیاری از کارها را می توان در زمان دیگری انجام داد اما در شرایط فعلی اولویت با مبارزه برابر کرونا است.
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با مثبت اعلام شدن تست هفت نفر آمار مبتلایان این استان به ۱۵۲ نفر رسید که ۱۳ نفر از آنان فوت کرده‌اند.

دکتر محمدابراهیم شکیبا روز چهارشنبه (۲۸ اسفند) در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۷۴۷ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که ۶۱۱ نفر از آنان ترخیص شده اند.
رییس مرکز بهداشت کرمانشاه با بیان اینکه اکنون ۱۲۳ نفر بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند، افزود: براساس آمار ۶۹ نفر در شهرستان کرمانشاه، ۱۱ نفر در اسلام آبادغرب، ۳۲ نفر در سنقر، ۱۸ نفر در کنگاور، پنج نفر در هرسین، سه نفر در صحنه، ۶ نفر گیلانغرب، سه نفر در جوانرود، ۲ نفر در پاوه و سه نفر در سرپل ذهاب به کرونا مبتلا شده‌اند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.