به گزارش ایرنا، رسول یعقوبی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از قهرمانان تکواندو در مسابقات دانشجویان جهان و قهرمانی آسیا، با قدردانی از تلاش های قهرمانان مدال آور میانه ای گفت: بنا بر تحقیقات مختلف از سوی موسسه علمی ۹ اصل باید در جامعه مورد توجه قرار گیرد تا بتوان ملی پوشان و قهرمانانی در عرصه های جهانی برای کسب مدال آوری تربیت کرد که این اصول شامل حمایت مالی، رویکرد جامع به ورزش، توسعه ورزش ها، حمایت شغلی از ورزشکاران، ایجاد زمینه برای امکان حضور در رقابت های بین المللی، ارائه تسهیلات و تامین تجهیزات و تاسیسات آموزشی در زمینه ورزش است.

وی اضافه کرد: تکواندوکاران میانه ای با نیروی درون و عزم و اراده راسخ خود به موفقیت های بسیاری در عرصه های جهانی و بین المللی دست یافته اند.

یعقوبی با بیان اینکه باید از ورزش شهرستان بویژه تکواندو با وجود مدال آوران بسیاری در عرصه های جهانی نه تنها از سوی استان بلکه در سطح کلان کشوری حمایت شود، افزود: این حمایت ها به طور قطع به ثمر خواهد نشست زیرا تجربه ورزشی شهرستان این امر را به اثبات رسانده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان میانه به شهر طلایی ورزش ایران شهرت یافته و افتخارآفرینی ورزشکاران میانه اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میدان های مختلف ورزشی بویژه تکواندو به یک عادت پسندیده تبدیل شده است، گفت: ورزشکاران و قهرمانان شهرستان انتظار اهتزاز هر چه بیشتر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های ورزشی را نه تنها برای مسئولین شهرستان بلکه برای مسئولین استانی و کشوری ایجاد کرده اند.

به گزارش ایرنا، معان سیاسی، اجتماعی فرمانداری ویژه میانه پس از اتمام این مراسم در همایش دوچرخه سواری و تجلیل از خیرین و ورزشکاران پیشکسوت شهر آچاچی میانه حضور یافت.

/۳۰۷۱/۷۲۳۱ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.