مرادعلی تاتار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به آب و هوای خوب این شهرستان در این موقع از سال و با توجه به شیوع ویروس کرونا هیچ خدماتی به مسافران ارایه نمی شود و از هم وطنان عزیز تقاضا داریم به این شهرستان سفر نکنند زیرا هیچ گونه خدماتی در پارک ها، ورزشگاه ها، مدارس و هتل های شهرستان در نوروز امسال ارایه نمی شود.

وی اظهار داشت: از آغاز شیوع این بیماری ویروسی و با تشکیل ستاد مقابله با کرونا در شهرستان اقدام های خوبی انجام شده و تمام ادارات از روزهای آغازین پای کار بودند و در این رابطه از مجموعه ستاد کرونا و به خصوص شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدردانی می کنم.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: هم اکنون در پنج نقطه شهر اکیپ های شبکه بهداشت و درمان، جمعیت هلال احمر، هنگ مرزی، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و مجموعه ۲ پایانه مرزی اقدام های لازم برای مقابله با کرونا را انجام می دهند.

                                                                                                                          

تاتار با بیان اینکه ورودی های قصرشیرین از ۲ سمت سرپل ذهاب و گیلانغرب کنترل می شوند، افزود:یکی از اقدام های  مهم ما ایجاد داکت ضدعفونی در ورودی قصرشیرین برای کامیون ها ی صادراتی است.

وی گفت: در پرویزخان علاوه بر اینکه دستگاه های مربوط به صورت روزانه کار ضدعفونی محوطه مرز را انجام می دهند، همچنین کامیون ها ی ورودی طرف عراقی ضدعفونی می شوند.

فرماندار قصرشیرین اضافه کرد: در سطح شهر شهرداری به صورت روزانه کار ضدعفونی محلات را انجام می دهد و همچنین سپاه پاسداران، بسیجیان، روحانیون و نماینده منتخب مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی با به راه انداختن پویش های مردمی در راستای ضدعفونی کردن سطح شهر فعالیت می کنند.

وی گفت: دهیاران نیز کارضدعفونی کردن روستاها را با همکاری بهداشت و درمان انجام می دهند.

فرماندار قصرشیرین افزود: خوشبختانه با مجموعه اقدام های انجام شده تاکنون موردی از ابتلا به بیماری را نداشتیم و امید است مردم با رعایت مسایل بهداشتی و توصیه مسوولان کشور در خانه بمانند تا هر چه زودتر زنجیره این بیماری قطع شود.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارای ۲ مرز رسمی و فعال خسرویی و پرویزخان است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با مثبت اعلام شدن تست هفت نفر آمار مبتلایان این استان به ۱۵۲ نفر رسید که ۱۳ نفر از آنان فوت کرده‌اند.

دکتر محمدابراهیم شکیبا روز چهارشنبه (۲۸ اسفند) در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۷۴۷ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که ۶۱۱ نفر از آنان ترخیص شده اند.
رییس مرکز بهداشت کرمانشاه با بیان اینکه اکنون ۱۲۳ نفر بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند، افزود: براساس آمار ۶۹ نفر در شهرستان کرمانشاه، ۱۱ نفر در اسلام آبادغرب، ۳۲ نفر در سنقر، ۱۸ نفر در کنگاور، پنج نفر در هرسین، سه نفر در صحنه، ۶ نفر گیلانغرب، سه نفر در جوانرود، ۲ نفر در پاوه و سه نفر در سرپل ذهاب به کرونا مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.