هدایت حاتمی روز شنبه در حاشیه نشست کمیته تولید و توزیع مواد ضدعفونی کننده، با اشاره به اخبار و شایعات موجود در خصوص کمبود اقلام ضروری در بازار گفت: هیچ کمبودی در خصوص اقلام ضروری مردم از جمله برنج، گوشت، مرغ، روغن، حبوبات و...در بازار وجود ندارد و ما در جلسات تنظیم بازار تمام نیازهای جامعه را پیش بینی و تهیه کرده‌ایم.
معاون استاندار کرمانشاه افزود: متاسفانه شیوع ویروس کرونا زمینه را برای برخی سودجویان فراهم کرده تا با ایجاد شایعات، کالاهای خود را بفروشند و خواست ما از مردم این است که به هیچ عنوان به این شایعات توجه نکنند و نگران کمبود مواد ضروری خود در ایام قرنطینه و نوروز نباشند.
حاتمی اظهار داشت: قبل از شیوع کرونا و در جلسات و تصمیم‌گیری‌هایی که برای تامین میوه و کالاهای اساسی ایام عید داشتیم تمام تمهیدات لازم برای تامین مواد اساسی تا سه ماه آینده را در نظر گرفته‌ایم و کوچکترین نگرانی در این خصوص وجود ندارد.
معاون استاندار کرمانشاه در پایان اظهارداشت: در کنار بحران‌هایی که در مقاطع مختلف و در انواع مختلف به وجود می‌آید آنچه مهم است اینکه فرهنگ مشارکت اجتماعی برای مقابله با بحران‌هایی نظیر همین ویروس کرونا را بالا ببریم و هر چه این فرهنگ تقویت شود بحران‌های دیگری مانند شایعه پردازی سودجویان خنثی می‌شود و انتظار ما از مردم این است که در این گونه بحران‌ها با دولت و مسوولین همکاری داشته باشند.
به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکنون ۱۰۲ نفر در این استان به کرونا مبتلا شده اند که سه نفر از آنان جان خود را از دست دادند.
از ابتدای شناسایی ویروس کرونا تاکنون ۱۲ هزار ۷۲۹ و نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که در مجموع ۵۱۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و چهار هزار و ۳۳۹ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.
ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار و با گسترش به اکثر کشورها به یک بحران جهانی تبدیل شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.