مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر همدان روز شنبه گفت: در این کانال ارتباطی که بر بستر پیامک طراحی شده، بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیرانی که به صورت قطعی درگیر این بیماری بوده یا یکی از اعضای خود را از دست داده‌اند، می‌توانند با ارسال عدد پنج به ۳۰۰۰۲۷، وضعیت خود را به ما اطلاع دهند.

مهدی سماواتی افزود: هدف از اجرای این طرح شناسایی خانواده‌های درگیر بیماری جهت حمایت و عبور از این چالش است.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که در مرحله اول، با اطلاع‌رسانی گسترده پیامکی به جامعه هدف یا از طریق شبکه‌های اجتماعی، محیط روستایی و عشایری استان را از گزند این بیماری دور نگه داشته و در مرحله دوم اگر یکی از خانواده‌های عضو صندوق درگیر این بیماری شد، در چارچوب ضوابط و مقررات صندوق از آن حمایت کنیم.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان شمار جانباختگان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در این استان به پنج تن رسیده است.

رشید حیدری مقدم روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: طبق آخرین اطلاعات و آمار به دست آمده تاکنون ۱۱۳ فرد مبتلا به ویروس کرونا در این استان شناسایی شده اند.

وی بیان کرد: توزیع شهرستانی مبتلایان به ویروس کرونا شامل ۳۳ تن در همدان، ۲۰ نفر در اسدآباد، ۱۶ نفر در نهاوند، ۱۱ نفر در رزن، هشت نفر در کبودراهنگ، ۶ نفر در بهار، پنج نفر در فامنین و سه نفر در تویسرکان است. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان یادآوری کرد: ۲۶۴ تن از افراد بهبود یافته یا مشکوک به ویروس کرونا که در بیمارستان ها تحت نظر بودند ترخیص شدند.

بگفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکنون ۱۲ هزار و ۷۲۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۶۱۱ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده همچنین چهارهزار و ۳۳۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.