سردار "علی اکبر جاویدان" روز پنجشنبه در دیدار با جمعی از خانواده‌های معظم شهیدان به مناسب بزرگداشت روز شهدا، با تقدیر از حماسه آفرینی شهدای گلگون کفن، افزود: خون مطهر شهدا ضامن اقتدار و بالندگی جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه تا زمانی که فرهنگ و تفکر شهادت در جامعه جاری است، دشمنان هرگز کاری از پیش نخواهند برد، گفت: ۴۱ سال است حربه و دسیسه دشمنان علیه کشورمان به جایی نرسیده چرا که عشق به شهادت در میان سربازان ولایت موج زده است. 

سردار جاویدان تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی به برکت وجود شهدا به قدرتی بزرگ در دنیا تبدیل شده و به برکت وجود رهبر فرزانه انقلاب روز به روز بر اقتدار و عظمت آن افزوده می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با تجلیل از صبر و استقامت زینب گونه مادران و همسران شهدا، گفت: اجر و پاداش آنها در نزد خداوند متعال کمتر از فرزند و همسر شهید و یا جانبازشان نیست.

وی تصریح کرد: بدون تردید مادران و همسران شهدا در موفقیت‌ها و پیشرفت‌های صورت گرفته نقش بسیار مهم و اثرگذاری داشته اند چرا که عزیزشان را راهی جبههها و نبرد با دشمنان کرده اند تا از ناموس و کیان این مملکت دفاع کنند.

سردار جاویدان یادآوری کرد: پس از آن هم مادران و همسران شهدا رنج غم و فراغ فرزند و همسر شهید خود را صبورانه تحمل و در برابر همه مشکلات یک تنه ایستادگی کرده اند تا دشمنان نتوانند سوء استفاده ای کنند.

وی اضافه کرد: مادران و همسران شهدا نمونه های واقعی صبر و استقامت در جامعه و الگویی تمام عیار برای همه خانواده های مسلمان محسوب می شوند.

خانواده شهیدان "سعید رضایی"، "اکبر نجفی"، فریدون جلیلیان"، "احمدعسگری" و "محمدحسین شیرندی" در پایان این دیدار با دریافت لوح و هدیه مورد تجلیل قرار گرفتند.

استان کرمانشاه ۹ هزار و ۸۰۰ شهید، بیش از ۲۱ هزار جانباز و هزار و ۶۰۰ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است و در طول هشت سال دفاع مقدس مستقیم درگیر جنگ با عراق بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.