سردار علی قاسمی شامگاه یکشنبه در آیین افتتاح پایگاه مقاومت بسیج، کانون فرهنگی و هنری و کانون خادم‌یاری سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد محمد امین بیرجند افزود: رای‌مان را به نامزدی بدهیم که انقلاب به آن نیاز داشته باشد نه آن فرد به مجلس.

وی گفت: مجلس شورای اسلامی از مهمترین قوا و در راس امور است که می‌تواند برای هر ۲ قوه دیگر قانونگذاری کند.

وی افزود: مجلس می‌تواند کشور را وابسته و در ۲۰ دقیقه لوایح اف. ای. تی. اف و برجام را تصویب کند و نیز می‌تواند کشور را در مقابل استکبار جهانی بیمه کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: امروز جمهوری اسلامی به ما اختیار داده که باید به موقع و به جا از آن استفاده کنیم و برآورد ما از حضور مردم در خراسان جنوبی در پای صندوق‌های رای حضور ۸۰ درصدی است.

وی بر حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات دوم اسفند تاکید کرد و گفت: مشکلاتی هست اما یکی از ارکان نظام، مجلس است که امیدواریم مردم جدی‌تر از قبل شرکت کنند.

وی همچنین سردار سلیمانی را از الگوهای محور مقاومت دانست و ادامه داد: حاج قاسم محور وحدت و اتحاد شده بود و همه با هر گرایش فکری پشت بیرق مقاومت ایستادند.

سردار قاسمی با اشاره به این سخن از مقام معظم رهبری در خطبه نمازجمعه ۲۷ دی ماه ۹۸ گفت: سلیمانی پیوند دهنده جبهه مقاومت بود، حاج‌ قاسم عناصر حزب الله را که پراکنده بودند به چندین لشکر حزب‌الله فلسطین، لبنان، سوریه، عراق و یمن تبدیل کرد و امیدواریم به زودی لشکر حزب الله در عربستان هم گسترش یابد.

وی تصریح کرد: اسلام اجازه نمی‌دهد که ما مسلمان‌ها در مقابل ظلم سکوت کنیم و سلیمانی سکوت نکرد.

سردار قاسمی گفت: در ارتباط با شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی اگر امروز عده‌ای سکوت کنند در ظلم و جنایت آمریکا علیه جبهه مقاومت سهیم‌اند و کسانی که در فتنه ۸۸ هم سکوت کردند همراه با معاندان نظام بودند، این مکتب را امام پایه‌گذاری کرد و حاج قاسم سلیمانی پرچم آن را افراشته نگه داشت این ملت نشان داد صد نفری که شعار نه غزه نه لبنان را سر می‌دادند در اقلیت هستند.

وی افزود: ملت ایران نشان داد که طرفدار جبهه مقاومت است و سردار شهید سلیمانی جامعه را به هم نزدیک کرد لذا ملت ایران نشان داد که طرفدار تسلیم نیست و کسانی که سعی می‌کنند چیزی دیگری را از مردم نشان دهند با صداقت رفتار نمی‌کنند زیرا ملت در مقابل زورگویی ایستاده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: حضور امروز مردم در صحنه و کمک به سیلزدگان خوزستان و گنبد کاووس همه از مکتب حاج قاسم است؛ روزی که سیل در خوزستان آمد هر جا که نیاز بود در تمام صحنه‌ها سردار سلیمانی حضور داشت.

وی با اشاره به اینکه از پیروزی انقلاب اسلامی ۴۱ سال می‌گذرد گفت: هیچ انقلابی تاکنون این قدر تداوم نداشته است و دنیا از سال ۱۹۴۷ به بلوک شرق و غرب تقسیم شد اما انقلاب در سال ۵۷ گفتمان جدید اسلام ناب و انقلابی‌گری را ایجاد کرد تا اسلام آمریکایی و طرفدار ظلم را مورد قبول نداشته باشد.

وی گفت: انقلاب روسیه یک انقلاب کارگری بود که منحرف شد، انقلاب کبیر فرانسه چه وضعیتی دارد و امروز تفکر صهیونیسم همه این کشورها را فرا گرفته و از انقلابشان اثری باقی نمانده است.

سردار قاسمی افزود: رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب از اقشار مختلف انتظار دارند که شاخص‌های انقلابی‌گری را برای مردم تبیین کنند و می‌فرمایند تا روحیه انقلابی‌گری نباشد نمی‌توان انقلابی بود.

وی اظهار داشت: برخی کاندیداها الان بیرق حاج قاسم را علم کردند و عجیب است کاندیدایی که یک بار از فلسطین حمایت نکرده امروز طرفدار حاج قاسم است.

وی گفت: پایبندی به ارزش‌های اسلامی و همت بلند برای رسیدن به آرمان‌های اسلام، پایبندی به استقلال کشور، حساسیت در مقابل دشمن، تقوای دینی، سیاسی، فردی و اجتماعی از مهم‌ترین شاخصه‌های انقلابی‌گری است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: انقلابیون امروز شعار نه شرقی و نه غربی سر می‌دهند و هر کس که دستش با غرب و شرق در میان است نمی‌تواند انقلابی باشد؛ یک عده می‌گویند ما دشمن نداریم و قلم می‌زنند و مذاکره می‌کنند در حالیکه انقلابی‌گری باید با شناسایی مواضع دشمن باشد.

وی گفت: عده‌ای هم می‌گویند تقوا به درد مجلس نمی‌خورد و باید تخصص در مجلس باشد اما اگر تقوا نباشد برای جیب خودمان به مجلس می‌رویم و اقوام و خویشان را می‌بریم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: یک انسان انقلابی شجاعت دارد، اهل اقدام و عمل است، ابتکار می ورزد، از چیزی نمی‌ترسد، به آینده امیدوار است و به سمت آینده روشن حرکت می‌کند.

سردار قاسمی اظهار داشت: شهید سلیمانی این طور بود و شهدای مدافع حرم، هسته‌ای و هشت سال دفاع مقدس این طور عمل کردند و هر جا که انقلابی عمل کردیم، پیروز شدیم و جایی که انقلابی عمل نکردیم ضرر کردیم.

وی با بیان اینکه حاج قاسم در برخورد با مسایل اجتماعی همواره کنار مردم بود گفت: کشورهای عراق و سوریه رسما از جمهوری اسلامی دعوت کرده بودند و روزی که سردار سلیمانی وارد سوریه شد داعش تا چند متری حرمین شریفین آمده و کاخ ریاست جمهوری در حال سقوط بود اما حضور حاج قاسم مایه خیر و برکت برای جهان اسلام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.