سرهنگ "فضل‌الله شیری" روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: آنچه که اکنون اکثر خیابان‌های شهر کرمانشاه نشان می‌دهد حاکی از تردد عادی بسیاری از مردم به صورت سواره و پیاده است.

وی تصریح کرد: در واقع ترددهای شهروندان کرمانشاهی خصوصا در مناطق شلوغ مانند نوبهار، مسکن، میدان آزادی، شریعتی، فردوسی و بازار (خیابان مدرس) در شرایط فعلی با ترددهای قبل از شیوع بیماری کرونا تفاوت چندانی نداشته و در ساعات عصر و ابتدای شب به اوج می‌رسد.

سرهنگ شیری یادآوری کرد: این در حالیست که به توصیه مسوُولان بهداشت و درمان استان بهترین راه برای پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر بیمای کرونا، در خانه ماندن و پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه در ادامه گفت: همچنین امروز که مصادف با جمعه غریبان است پلیس از ورود خودرو به آرامستان‌های سطح استان جلوگیری میکند.

وی در پایان به عموم شهروندان توصیه کرد تا با رعایت توصیه‌های ارایه شده از حضور در معابر شهری حتی داخل خودرو نیز پرهیز کنند تا شاهد کنترل هرچه زودتر بیماری کرونا باشیم.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا کرمانشاه با بیان اینکه اکنون ۹۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: تاکنون آزمایش‌ کرونا ۵۹ بیمار در استان مثبت اعلام شده که هفت نفر از آنان فوت کرده‌اند.

دکتر محمدابراهیم شکیبا در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۴۸۵ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که ۳۸۱ نفر از آنان ترخیص شده اند.

رییس مرکز بهداشت کرمانشاه عنوان کرد: تاکنون ۲۶ بیمار کرونایی در شهرستان کرمانشاه، ۶ بیمار در اسلام آبادغرب، هفت بیمار در سنقر، هشت بیمار در کنگاور، ۲ بیمار در هرسین، ۲ بیمار در صحنه، چهار بیمار گیلانغرب، ۲ بیمار در جوانرود، یک نفر در پاوه و یک نفر در سرپل ذهاب بستری هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.