«معصومه حسنی‌خونسار»، روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا به معرفی برنامه‌های کتابخانه های عمومی در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: این اداره کل برای روزهای در خانه ماندن مردم چهار برنامه و مسابقه در نظر گرفته است. 

او پویش هر کتابدار یک کتابخوان؛ ویژه کارکنان و کتابداران کتابخانه های عمومی استان و کرمانشاه کتاب می خواند را از جمله این برنامه ها اعلام کرد و گفت: در پویش کرمانشاه کتاب می خواند مردم می توانند با ارسال ویدئو ۵۹ ثانیه ای معرفی کتاب و ارسال آن به آدرس kermanshah_pl در مسابقه ما شرکت کنند. 

وی برنامه آموزشی چگونه مرور کتاب بنویسیم ویژه آموزش کارکنان در ایام تعطیلات و مسابقه نقاشی کرونا را شکست می دهیم ویژه رده سنی چهار تا ۱۲ سال با موضوع کتابخوانی در تعطیلات کرونایی را از دیگر برنامه های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه اعلام کرد. 

او در توضیح این پویش و مسابقات اظهارداشت: برای مشارکت در این پویش می توانید با ضبط ویدئو یک دقیقه ای در کنار کتاب ها و کتابخانه شخصی خود در منزل و ارسال آن به آدرس اینستاگرام اداره کل کتابخانه های عمومی kermanshah_pl@  اقدام کنید و در مسابقه پویش برتر شرکت کنند.

وی افزود: اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و برای آرامش جو روانی مقابله با ویروس کرونا در بین افکار عمومی و آرامش خاطر خانواده ها که برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در منازل خود مانده اند مسابقه کتابخوانی را در فضای مجازی راه اندازی کرد که زمان مسابقه از ۲۰ اسفند ۹۸ تا ۳۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ است.

حسنی‌خونسار، خاطرنشان کرد: به دلیل مبارزه با شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از انتشار آن تعطیلی کتابخانه های عمومی استان تا پایان سال تمدید شده و جریمه دیر کرد بازگشت کتاب بخشوده می‌شود.

وی با بیان اینکه اکنون ۷۱ هزار نفر از جمعیت استان عضو کتابخانه عمومی استان هستند از اعضای فعال کتابخوان دعوت کرد که در پویش کرمانشاه کتاب میخواند، شرکت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.