به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام مهدی ستوده روز سه شنبه در نشستی با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان افزود: حل بعضی از معضلات در دنیای امروز با الگو پذیری از سیره ائمه اطهار امکان پذیر است.
وی اظهار داشت: در سال های اخیر شاهد اقدام تحسین‌ برانگیز دستگاه ‌های فرهنگی مسئول در برگزاری سلسله برنامه ‌های فرهنگی - هنری رضوی از جمله جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه ‌های عمومی کشور بوده‌ ایم که توجه به این مقوله می تواند موجب برون رفت جامعه از مشکلات و معضلات فرهنگی کنونی جامعه شود.
وی افزود: جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی برای ترویج فرهنگ متعالی اهل‌ بیت عصمت و طهارت (ع) ، الگوبرداری عموم مردم از سبک زندگی امام رضا (ع) ، حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت شاه ‌چراغ (ع) ، نهادینه شدن عادت به کتابخوانی و در نتیجه توسعه فرهنگی جامعه خواهد بود و با همکاری دستگاه های اجرایی و فرهنگی و سازمان‌ های مردم ‌نهاد می توان این جشنواره را با شکوه تر از سال های گذشته برگزار و همه فعالان این عرصه را از برکات معنوی و معارف برآمده از این جشنواره بهره مند کرد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل نیز در این نشست به تلاش کتابخانه های عمومی استان برای برگزاری نهمین جشنواره کتاب خوانی رضوی اشاره کرد و گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه های هفدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) است که در عناوین موضوعی حضرت امام رضا (ع) ، حضرت معصومه (س) ، حضرت احمد بن موسی (ع) و حضرت امام جواد (ع) است.
رباب عزیزخانی با اشاره به قالب های برگزاری جشنواره افزود: نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در قالب های نقاشی ، پویش کتابخوان ، چهار گزینه ای و معرفی کتاب برگزار خواهد شد و مهلت شرکت در مسابقه تا 28 خرداد ماه خواهد بود.
6018/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.