یدالله شکری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در ورودی های ثلاث باباجانی از سمت سرپل ذهاب و جوانرود از ورود مسافرین و خوردوهای غیربومی جلوگیری می شود.
وی تصریح کرد: تیم هایی متشکل از نیروی انتظامی، هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان ضمن تب سنجی و پخش دفترک های آموزشی و اطلاع رسانی، خودروهای عبوری را کنترل، هدایت و راهنمایی خواهند کرد.

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی ادامه داد: از هموطنان و هم استانی ها درخواست داریم از مسافرت به این شهرستان خودداری کنند.
شکری اضافه کرد: تمامی قلیان سراها و واحدهای غیرمجاز عرضه گوشت و اغذیه های فروشی های شهرستان نیز پلمب خواهند شد.
وی گفت: بازرسان نیروی انتظامی، صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف نیز آخرین اخطاریه ها را به مالکان آرایشگاه های مردانه و زنانه ارایه داده اند که واحد صنفی خود را تعطیل نمایند در غیر این صورت پلمب خواهند شد.
شهرستان ثلاث باباجانی حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستا است که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است. 
براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تا عصر شنبه ۱۷ اسفند ماه ۸۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که تاکنون آزمایش کرونا ۳۱ نفر از آنان مثبت اعلام شده است و سه نفر از مبتلایان نیز جان خود را از دست دادند.
از ابتدای شناسایی ویروس کرونای جدید در کشور تا ظهر شنبه پنج هزار و ۸۲۳ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و در مجموع ۱۴۵ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و هزار و ۶۶۹ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.
ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار شد و تاکنون به حدود ۵۰ کشور از جمله آمریکا، فرانسه، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا و امارات گسترش یافته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.