مسعود بیگلری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا به حضور بازرسان در عرصه تقابل با تخلفات اقتصادی در استان اشاره کرد و افزود: در چند روز اخیر که بازار اقلام بهداشتی با کمبود و التهاب، مواجه شده بازرسان تلاش‌گر این سازمان به صورت مستمر بر بازار نظارت کامل دارند.

وی عمده این تخلفات را احتکار و گران‌فروشی در عرضه اقلام بهداشتی، ازجمله ماسک، ژل‌های ضدعفونی‌کننده، مواد شوینده، الکل و غیره، اعلام کرد و به داروخانه‌ها، انبارها، واسطه‌ها و سایر افرادی که در اندیشه سوء استفاده از این وضعیت هستند، هشدار داد که قانون دیر یا زود یقه آن‌ها را خواهد گرفت.

بیگلری اظهار داشت: احتکار، گران‌فروشی، کم‌فروشی و تقلب، عرضه خارج از شبکه و هرگونه تخلف دیگر در تولید و توزیع انواع اقلام بهداشتی در شرایطی که مردم در نگرانی و اضطرار ناشی از اپیدمی ویروس کرونا به سر می‌برند و شدیداً به اقلام مذکور نیاز دارند، غیرانسانی‌ترین رفتاری است که ممکن است از برخی از افراد سودجو سر بزند.

وی تصریح کرد: ما با تذکر و ارشاد به معدود افرادی که دست به این اعمال می‌زنند، قاطعانه می‌گوییم که در این زمینه هیچ تعارف و تسامحی نداریم و با متخلفان برخورد جدی و قانونی خواهیم کرد.

براساس اعلام دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه اکنون ۴۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند و تاکنون آزمایش‌ کرونا ۱۲ بیمار در استان مثبت اعلام شده که ۲ نفر از آنان فوت کرده است.
از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۲۶۶ نفر بیمار مشکوک به کوئید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که ۲۱۶ نفر از آنان ترخیص شده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.