دکتر جواد باذلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان الکل در انبار دانشگاه علوم پزشکی گناباد تخلیه شد و طی چند روز آینده به تدریج در چرخه تولید و توزیع قرار می گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات و کمبودهای گسترده مردم در تامین مواد ضد عفونی کننده، دانشگاه علوم پزشکی گناباد با صدور مجوزهایی برای کاهش این تنگتا تلاش می کند.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گناباد گفت: همچنین مجوز تولید ماده ضد عفونی کننده اندراب هم در یکی از واحدهای تولیدی گناباد صادر شد و تولید آن از روز چهارشنبه آغاز شد و از روز شنبه هفته آینده در چرخه توزیع قرار می گیرد و دغدغه شهروندان گنابادی در تامین مواد ضد عفونی کننده کاهش می یابد.

دکتر باذلی با اشاره به بستری۲۳  بیمار با علائم تنفسی و مشکوک به کرونا در بیمارستان بهلول گناباد گفت: تاکنون هیچ مورد مثبت ابتلا به کرونا در شهرستانهای گناباد و بجستان و زیرمجموعه این دانشگاه گزارش نشده است.

کمبود ماسک و مواد ضد عفونی کننده برای پیشگیری از کرونا به یکی از دغدغه های مهم مردم گناباد طی چند روز گذشته تبدیل شده است به طوری که در هیچ کدام از داروخانه ها و فروشگاههای توزیع اقلام پزشکی این اقلام عرضه نمی شود.

دو بخش با ۶۰ تخت و یک بخش مراقبتهای ویژه آی سی یو برای بستری بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان بهلول گناباد در نظر گرفته شد.

شهرستانهای گناباد و بجستان واقع در جنوب استان خراسان رضوی تحت پوشش خدمات دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.

شهرستان ۹۰ هرار نفری گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.