دکتر محمودرضا مرادی روز دوشنبه به ایرنا افزود: باید از تجمعات خودداری و رفت و آمدهای غیرضروری را به حداقل برسانیم تا از این بحران عبور کنیم.

وی با بیان اینکه در روزهای گذشته تعداد زیادی از مسوُولان و بزرگان استان در تماس هایی با دانشگاه، علاقه مندی خود را برای حضور در بیمارستان‌ها از جمله بیمارستان گلستان و تقدیر از قهرمانان سلامت اعلام نموده‌اند، گفت: متولیان سلامت استان از همراهی همیشگی مسوُولان و بزرگان استان با کادر بهداشت و درمان سپاسگزارند، اما با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹ خواهشمند است بدین منظور به بیمارستان ها مراجعه ننمایند. 

او تاکید کرد؛ مسوولان و مدیران استان لطفا دیدار خود از بیمارستان ها و مراکز و نیز تقدیر از کادر بهداشت و درمان را به بعد از فروکش کردن بحران موکول کنند.

رییس دانشگاه علوم‌ پزشکی در ادامه همچنین از مردم خواست به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کووید ۱۹، برای اموری همچون جراحی های زیبایی ، اقدامات غیرضروری و پیگیریهایی که می شود به بعد موکول کرد و به طور کلی مسایل غیر اورژانسی، به مراکز تشخیصی، مراکز درمانی، مطب پزشکان، کلینیک ها و مراجعه ننمایند و از تجمع در این مراکز جدا خودداری کنند. 

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکنون پنج نفر در این استان به بیماری کرونا مبتلا شده اند که یک نفر از آنان فوت کرده است.

آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور ۹۷۸ نفر است که ۱۷۵ نفر ظرف روزهای گذشته بهبود یافته و ۵۴ نفر هم فوت کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.