امید مجیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اماکن و تجهیزات عمومی شهر روانسر برای مقابله با کرونا ویروس به صورت روزانه ضدعفونی می‌شود و این اقدام تا پایان نظر کارشناسان بهداشت و درمان ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: به منظور پیشگیری و جلوگیری از شیوع بیماریهای ویروسی، گندزدایی و ضدعفونی کردن فضاهای عمومی، معابر و امکانات شهری در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

شهردار روانسر ادامه داد: برای انجام این کار ۱۵۰ گالن ۲۰ لیتری آب ژاول (وایتکس) خریداری شده و با تهیه مواد ضدعفونی و گندزدا، ادارات، سرویس‌های بهداشتی بوستان‌ها و مساجد، فضاهای اداری و مدارس، تجهیزات و سکوهای بوستان ها، خودپردازهای بانک ها، نانوایی ها و دیگر مکان هایی که تجمع و تردد افراد زیاد است هر روز گندزدایی و ضدعفونی می شود.

مجیدی با اشاره به اینکه مواد گندزدای تهیه شده عارضه‌ای برای مردم نخواهد داشت، اظهار کرد: برای اجرای این طرح همکاری مردم نیز برای تسریع امور و افزایش سطح سلامت عمومی لازم است.

وی با بیان اینکه برای اطمینان خاطر شهروندان هنگام تردد در سطح شهر، مکان های پرتردد و تجهیزات عمومی سطح شهر هر روز ضدعفونی می‌شود، اضافه کرد: شرط اصلی مهار ویروس رعایت نکات بهداشتی است  اما مجموعه شهرداری کار گندزدایی از وسایل عمومی را تا زمان کنترل و مهار آن انجام خواهد داد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.