مهران زرگری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور اقدمات مقابله‌ای در جهت پیشگیری از بیماری کرونا ویروس، انتظار می رود مدیران باشگاه ها و ورزشکاران نسبت به رعایت موارد و نکات بهداشتی، بسیار جدی باشند.

وی اظهار داشت: هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان این موضوع را به روئسای هیاتهای ‌ورزشی زنجان و توابع استان اعلام کرده است تا به صورت سرزده از باشگاه‌های فعال این رشته ورزشی بازدید به عمل آورند و انتظار می‌رود نماینده‌ای از معاونت بهداشت و درمان این استان، ما را یاری‌ دهند و آموزش‌های لازم بهداشت محیط باشگاه‌های ورزشی را به مدیران و ورزشکاران ارایه دهد تا نقطه کوری در خصوص مواد و نکات بهداشتی باقی نماند.

زرگری افزود: اگر مدیر باشگاه به توصیه ها و هشدارهای بهداشتی توجه نکند بلافاصله هیات استان، موضوع را به مسوؤلان گزارش خواهد کرد تا برابر با مقررات با خاطیان برخورد شود.

وی با بیان اینکه این باشگاه‌ها در صورت تخلف تا آستانه تعطیلی پیش خواهند رفت و هیچ اغماضی هم در کار نخواهد بود، اظهار داشت: با رعایت نکات کامل بهداشتی، فعالیت این باشگاه های ورزشی به حتم می تواند بار روانی شدید و استرس حاکم بر مردم را کاهش دهد.   

زرگری، تاکید کرد: مدیران باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان باید نظافت و گندزدایی روزانه محیط باشگاه،  استفاده از دستکش شخصی از سوی تمام ورزشکاران فعال، در اختیار قراردادن دستمال کاغذی، دود دادن اسپند، سالم بودن تهویه ها، ضد عفونی کردن سرویس‌های بهداشتی و گذاشتن مایع دستشویی در دسترس ورزشکاران، باید جدی گرفته شود و حاضرین در باشگاه را نیز از دادن دست و روبوسی‌ها، منع کنند.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان گفت: در زمان حاضر بالغ بر ۱۵۰ باشگاه بدنسازی و پرورش اندام در سطح استان زنجان وجود دارد.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.