خیراله خزایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین وحید احمدی با کسب ۲۵ هزار و ۵۵۹ رای پس از علی رضایی با اختلاف ۱۰ هزار و ۵۰۷ رای بیشترین آرای حوزه انتخابیه را به خود اختصاص داد و در جایگاه دوم قرار گرفت.
وی اظهار داشت: در مجموع ۱۱۱ هزار و ۵۹۶ رای ماخوذه داشتیم.
خزایی همچنین نتایج دیگر نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را به ترتیب ذیل عنوان کرد.
نورالدین فرزادی پور با ۱۴ هزار و ۳۹۳ رای، کیومرث امیرخانی با ۱۰ هزار و ۸۲۴ رای، احمد عبدالملکی با ۹ هزار و ۴۳ رای، ایمان صفرآبادی با سه هزار و ۱۴۳ رای، همت شمسی با یک هزار و ۶۴۳ رأی، نادعلی الفت پور با یک هزار و ۶۱۰ رای، نوروز درویشی چهری با یک هزار و ۳۶۲رای، حمزه سلیمانی با یک هزار و ۳۶۰ رای، حمیدرضا کاکائی با ۹۴۶ رأی، سیف اله عباسی با ۸۸۶ رأی، آرمان نیک خواه با ۴۹۲ رای، کیومرث زارع با ۴۸۳ رای، مجاهد حسین آبادی با ۲۵۶ رأی، همت کیانی با ۲۳۳ رأی و علی بدری با ۲۲۸ رای.
خزایی از حضور مردم در پای صندوق های رای قدردانی کرد.
وی ادامه داد: از تاریخ انتشار این آگهی و در اجرای ماده ۶۸ قانون انتخابات هیات اجرایی در محل فرمانداری کنگاور به مدت ۲ روز آماده قبول شکایت است.
او گفت: همچنین نامزدها می توانند هرگونه شکایت مستند خود را در اعتراض به نحوه برگزاری انتخابات به مدت هفت روز به شورای نگهبان تحویل دهند.
شهرستان های کنگاور، صحنه، هرسین، بیستون، دینور و گودین با ۱۸۰ هزار واجد شرایط یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
پیش از این منتخبین پنج حوزه دیگر استان مشخص شده بود.
استان کرمانشاه دارای هشت نماینده در مجلس شورای اسلامی است که تاکنون تکلیف ۶ منتخب آن مشخص شده و ۲ نامزد از کرمانشاه و ۲ نامزد از حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو نیز برای راهیابی ۲ منتخب دیگر استان به مرحله دوم انتخابات راه یافتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.