حجت الاسلام جواد فاطمی نسب درخطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: خدمت به مردم یکی از راه های درامان ماندن از عذاب الهی در روز قیامت است از این رو کسانی که در انتخابات موفق شده و توفیق خدمتگزاری به مردم را کسب می کنند باید شکرگزار این نعمت باشند.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، انتخابات را یک جشن ملی عنوان کردند از این رو همه وظیفه داریم در این رویداد و جشن بزرگ شرکت کنیم و باعث یاس دشمن شویم.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک نظام امام زمانی (عج) است و ما وظیفه داریم که این نظام اسلامی را تا ظهور حضرت حجت (عج) حفظ کرده و از آن حراست و پاسداری کنیم.

فاطمی نسب اضافه کرد: امروز راه تقویت این کشور برگزاری یک انتخابات قوی و درست است و در این رابطه رهبر معظم انقلاب می فرمایند که انتخاب ما اگر یک انتخاب قوی باشد به نظر می رسد همه مشکلات اقتصادی، فرهنگی، تفویت علمی و پیشرفت به تدریج حل شود.

وی گفت: انتخاب قوی و درست باعث تشکیل یک مجلس قوی می شود و یک مجلس قوی به معنای ایرانی قوی وقدرتمند است.

۱۳۱ هزار تن در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب، واجد شرایط رای برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت به عنوان مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های سرپل ذهاب و گیلانغرب است که از این حوزه انتخابیه تنها یک نماینده به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کند.
شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی بیش از ۲۲۰ هزار تن جمعیت دارند.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز جمعه دوم اسفند ماه سال جاری درحال برگزاری است.    

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.