حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام شامگاه یکشنبه در ویژه برنامه دهه فجر انقلاب اسلامی در حسینیه اعظم شهرکرد افزود: آنچه در طول این 41 سال منجر به آسیب به این نظام شده است و آفت بزرگی به شمار می‌رود، همین بازی‌گری‌های سیاسی و جناح‌بندی‌های حزبی است.

وی افزود: مردم مومن و انقلابی کشور باید هوشیار باشند و در دامن این جناح‌ها ، خود را گرفتار نکنند و در میدان آنها بازی نکنند و انتخاب فرد اصلح را بر مبنای ارزش‌های دینی و پیروی از خط ولایت‌فقیه تشخیص دهند.

نکونام، راه ولایت‌فقیه را تنها مسیر صحیح در نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: تنها همین مسیر است که می‌تواند تداوم مقتدرانه نظام را تضمین کند.

امام جمعه شهرکرد، در ادامه با اشاره به مقایسه شرایط کشور در سال‌های قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: در دوران رژیم طاغوت مردم هیچ ارزش و جایگاهی نداشتند، اما با شکل‌گیری انقلاب اسلامی مردم کشور به عزت و بزرگی در داخل و خارج از کشور دست یافته‌اند.

نکونام با بیان اینکه استقرار حکومت اسلامی به مدت ۴۱ سال در طول تاریخ اسلام بی‌سابقه است، اظهار داشت: این افتخاری است که نصیب مردم ایران شده و بی‌شک مرهون نگاه ویژه خداوند بوده و باید تا می‌توان قدردان این نعمت باشیم و در تقویت آن بکوشیم.

وی تربیت انسان‌های وارسته و الگو، نظیر سردار قاسم سلیمانی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی که امروز به الگوی بزرگی در جبهه مقاومت تبدیل شده است تربیت‌یافته مکتب انقلاب اسلامی و امروز نه تنها یک حاج قاسم بلکه قاسم سلیمانی‌ها و شهید حججی‌های بسیاری در این کشور پرورش پیدا کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اقتدار ایران در منطقه، دست‌یابی به دانش‌های نوین و فتح کردن قله‌های علم و دانش در حوزه موشکی سبب اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی در منطقه شده است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری بیش از ۹۴۷ هزار نفر جمعیت دارد که از این استان ۴ نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.